PiekeTheCat Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Hallo, Ik ben van plan om mijn PC te upgraden. Een nieuwe videokaart (Een 8800GT of hoger.) en meer RAM (2GB meer a.ub..) als het kan. Ook de prijs. Kan mijn PC deze aan? Specs: Computer Fabrikant: MEDIONPC Computermodel: MS-7204 Computernaam: NINOSPCKE Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD Model: MS-7204 BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD BIOS Model: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG Processor Model: Intel® Pentium® D CPU 3.00GHz Kloksnelheid: 2999 MHz Geheugen Grootte: 1022 MB RAM Harde schijf Bestandstype: CDFS Grootte: 232,87 GB Vrije ruimte: 126,63 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 6700 XL Beeldprocessor: GeForce 6700 XL Geheugengrootte: 128 MB Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.10.8182 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1152x864 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 75 Hz Geluidskaart Fabrikant: Philips Model: Medion SAA7131, Hybrid Capture Device 2 DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Home Edition Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 2 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Bewerkt: 19 september 2008 door PiekeTheCat Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Ik praat nu even uit ervaring. Ik ben zelf in het bezit geweest van een Medion, en ik weet dat die kastjes van de Medion fabriek nog al klein zijn. Doordat je gaat upgraden naar een zwaardere grafische kaart moet je er van uit gaan dat je, je voeding ook moet gaan versterken. Naar ongeveer 500 WATT. Die keuze kreeg ik ook, je oude grafische kaart of je nieuwe Grafische kaart met 500WATT voeding. Wat je het beste kunt doen is gelijk een nieuwe kast bestellen en alles overzetten. Voordat je warmte problemen krijgt. Mijn 7600GT die ik daar voor in had is dood gegaan door de warmte die in de kast zat. Hopelijk heb je hier wat aan. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb er wat aan ja,bedankt! Maar wat zullen dan de totale kosten zijn? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ligt er aan waar je voor gaat. Kwaliteit of prijs... Wat ga je nemen een zwaardere videokaart? + een nieuwe voeding? en een nieuwe kast? Wat is je budget als ik dat mag vragen? Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Budget maakt niet uit,ik hoef zelf niks te betalen,mijn opa betaalt het En ik wil al het nodige Bewerkt: 20 september 2008 door PiekeTheCat Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Wat voor soort kast je wil je ongeveer? Big Tower / Medium Tower ? Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik ken helemaal niks van hardware. Geef meteen maar het beste wat mijn pc aankan! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik heb deze kast in het echt gezien: klik Heeft een goeie airflow, en kan lekker veel in. Tenzij je voor een big tower wilt dan zou ik voor een Cooler Master gaan: Klik Voor een grafische kaart zou ik voor deze gaan: Klik 8800GT Alpha Dog Edition of deze die beter is: Klik 9800GTX Voor de voeding zou ik voor een 600 WATT of hoger voeding gaan met Cable Managemant. Zodat je de kabels die je niet gebruikt op kan ruimen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik denk dat je toch echt voor een mega kast moet gaan, dan weet je vrijwel zeker dat al het spel erin past. Ik denk niet echt dat gaten in je kast boren verstandig is, aangezien de airflow verstoort word. Het ligt er ook aan waar je de gaten boort maar het lijkt me niet echt verstandig om te doen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik denk dat je toch echt voor een mega kast moet gaan, dan weet je vrijwel zeker dat al het spel erin past. Ik denk niet echt dat gaten in je kast boren verstandig is, aangezien de airflow verstoort word. Het ligt er ook aan waar je de gaten boort maar het lijkt me niet echt verstandig om te doen. Hoe kom je in vredesnaam op gaten boren? Reageren
Timske Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Betaalt je Opa het? Niet te duur doen, je Opa moet ook nog zelf geld overhouden voor zich zelf Maar het is wel fijn, zelf heb ik niet veel verstand van computers. Je kan het ook in een computer winkel na gaan vragen.. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Mijn opa is is sympathiek en heeft best veel geld Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Hoi, Ik heb zelf hier ook een Medion kastje staan, deze zijn over het algemeen inderdaad niet erg groot, nou ik even google, betreft het misschien Dit systeem dan zou een grote kaart er waarschijnlijk wel inpassen Over die graka en geheugen, is dat alles wat je wil? want als je een 880GT oid erin wil zetten zal de standaart voeding dit inderdaad niet gaan trekken, ik heb even wat onderdelen bij mekaar geraapt, misschien niets om over na te denken Ik denk dat je hiermee al een eind kom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.