jeroen_batman Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Hallo, ik heb net een mod gedownload waarbij staat dat je de wiel grootte moet veranderen, maar het staat niet waar ik die cijfers moet veranderen ! weet iemand waar ik de wiel grootte kan veranderen ? Bewerkt: 20 september 2008 door jeroen_batman Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Ik heb geen verstand van Mods, Maar staat het niet in de ReadMe ? Geef anders eens de link, dan weten we tenminste iets meer MegaPilot. Bewerkt: 20 september 2008 door MegaPilot Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Ik dacht (omdat het bij sa-mp zo is),dat het gescript is. Als mijn uitleg klopt,dan moet je ofwel het aan iemand anders vragen. Ofwel zelf leren .scm scripten. Mvg PTC. ^^Correct me if im wrong!^^ Bewerkt: 20 september 2008 door PiekeTheCat Reageren
jeroen_batman Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Trouwens laat maar, ik heb net GTA San Andreas gespeelt en ik snap niet waarom ik eigenlijk de wiel grootte moet veranderen bedankt voor het helpen Bewerkt: 20 september 2008 door jeroen_batman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.