Jump to content

De meest populaire muziek


Le Freak

Wat vind jij de beste muziek?  

94 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de beste muziek?

    • R & B, Rap
      19
    • Hip Hop
      23
    • Urban
      7
    • Trance & Dance
      15
    • HardHouse & Hardstyle
      3
    • House & Hardcore
      4
    • Newstyle & Hardcore
      7
    • Rock
      27


Recommended Posts

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    16

  • Melchior

    15

  • Le Freak

    11

  • The Outlaw

    10

Maar het muziekje zelf klinkt wel leuk vind ik.

Die andere met die zelfde gast is wel cool.

Hoe heet ie nou?

Nou ja, in ieder geval dat liedje met die twee gasten, dat ze zich ''genaait'' voelen door een vage vrouw.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan aan mij liggen maar ik vind: Moppie Moppie Moppie je bent helemaal Toppie ik krijg je niet meer uit mijn Koppie ,niet echt een goede text <_<

mmm dat is brace ;)

baas b:

ik heb mijn hart zovaak kapot gemaakt,

maar ik weet zeker nu dat god bestaat ik zag je staan, ik zag je dus meteen zitten,

voelde in een flits een vonk en dus meteen hitte

het was voor mij of de tijd even stil stond, mijn hart op tild stond, wat ik eigenlijk wel chill vond 2 blikken 1 gedachte, is wat ik dacht toen ik zag dat je even naar me lachte, het was te verwachte in krijg je niet meer uit mijn kop mijn hoofd in de wolken en ik kom er nooit meer bovenop.

de zon gaat op en de zon gaat onder maar een leven zonder moppie nee mijn wereld draait niet zonder.

Dus overspelen als een player is niks meer voor mij, ik zou niet durven willen dollen met zo'n chick als jij, want ik ben helemaal gek van jou dus vandaar deze track voor jou... moppie!

moppie vind ik opzich best wel saai het refrein dan maar die baas b is in dat liedje toch wel cool ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Kan aan mij liggen maar ik vind: Moppie Moppie Moppie je bent helemaal Toppie ik krijg je niet meer uit mijn Koppie ,niet echt een goede text  <_<

mmm dat is brace ;)

baas b:

ik heb mijn hart zovaak kapot gemaakt,

maar ik weet zeker nu dat god bestaat ik zag je staan, ik zag je dus meteen zitten,

voelde in een flits een vonk en dus meteen hitte

het was voor mij of de tijd even stil stond, mijn hart op tild stond, wat ik eigenlijk wel chill vond 2 blikken 1 gedachte, is wat ik dacht toen ik zag dat je even naar me lachte, het was te verwachte in krijg je niet meer uit mijn kop mijn hoofd in de wolken en ik kom er nooit meer bovenop.

de zon gaat op en de zon gaat onder maar een leven zonder moppie nee mijn wereld draait niet zonder.

Dus overspelen als een player is niks meer voor mij, ik zou niet durven willen dollen met zo'n chick als jij, want ik ben helemaal gek van jou dus vandaar deze track voor jou... moppie!

moppie vind ik opzich best wel saai het refrein dan maar die baas b is in dat liedje toch wel cool ;)

Baas B, wie noemt zichzelf nou Baas B, Lange FRANS begrijp ik nog maar Baas B :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Creedence Clearwater Revival-Lookin' Out My Backdoor.

Lekker Country achtig 70's nummer. ;)

leuk, leuk, maar Melchior daar is het"wat ramt er door je boxen forum" en om nou te zeggen dat het nog steeds populair is(alleen onder ons tween dan he :lol: ), denk ik niet datr de andere zo populair vinden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van alles leuk!

Maar populair

ja daar vraag je mij wat!

Ik luister gewoon wat ik leuk vind! :lol:  ;)

Nee een beetje een oud liedje (1 - 2 maanden oud) verwijder ik meteen ;)

Bewerkt: door Timovich
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...