Jump to content

De meest populaire muziek

Wat vind jij de beste muziek?  

94 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij de beste muziek?

• R & B, Rap
      19
    • Hip Hop
      23
    • Urban
      7
    • Trance & Dance
      15
    • HardHouse & Hardstyle
      3
    • House & Hardcore
      4
    • Newstyle & Hardcore
      7
    • Rock
      27

Recommended Posts

• Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

16

• Melchior

15

• Le Freak

11

• The Outlaw

10

Geplaatst:
Ik vind die nmrs die melchior dus luisterd echt klote, geef mij maar de muziek van deze tijd :)

hmmm, geef mij maar de nummers uit de jaren 60 tot en met 80 lekker nummers, nu is het allemaal gabber, house, iedereen zijn eigen mening :lol:

Geplaatst:
Ik had het zelf niet beter kunnen uitleggen Romero! :blink: :D

Geef mij maar de ''Good ol' Days''! :)

ja precies, zulke mooi muziek maken ze niet meer, tjee wat verlang ik naar die tijd, waar je je eigen mening kan uiten, in stoere bakken(toen nog niet stevig getuned) kon rond rijden, waar de cadillacs en de lincolns nog stevig meetelde :rolleyes:

Geplaatst:

rap het beste wat er is recht uit je mening tonen of een beetje de pimp uit hangen

maar tupac is de beste jammer als ie dood is geschoten

Geplaatst:
rap het beste wat er is recht uit je mening tonen of een beetje de pimp uit hangen

Er zijn veel rappers met een goede stem, maar Tupac had misschien nog wel de mooiste van allemaal.

Man, die had echt een coole stem.

Geplaatst:

Er zijn veel rappers met een goede stem, maar Tupac had misschien nog wel de mooiste van allemaal.

Man, die had echt een coole stem.

ja dat was mijn favo rapper zijn nummer changes vond ik erg goed!

maar Notorious B.I.G was mijn echte grote voorbeeld op rapkeuze en muziek B)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voor mij is Metallica helemaal de beste, vooral vanwege hun sterke band met elkaar (al 23 jaar samen en still rockin' the world) en ook hun verschrikkelijk catchy speedmetal, met in hun beste nummers een aantal supervette gitaar-riffs, daar krijg ik echt kippenvel van.

Verder vind ik Limp Bizkit helemaal ok, vooral door hun sterke boodschap en doorzettingsvermogen(de halve wereld kotst ze uit)

Korn is soms ook wel leuk.

En dan ff helemaal anders: Hardcore! Supervette beats!

Hier komt ie: --------------->NEOPHYTE!!!!!!!<------------

'Je moet je muil houwe", die is echt de beste.

Voor de rest vind ik '80s rock ook wel vet(VROCK!!!)

Geplaatst:

Ik heb pas nog een live concert van Metallica op MTV gezien, die zijn wel goed ni alleen van muziek maar ook van performance zijn die altijd vernieuwend. ;)

Geplaatst:
Verder vind ik Limp Bizkit helemaal ok, vooral door hun sterke boodschap en doorzettingsvermogen(de halve wereld kotst ze uit)

Yup daarom ben ik ook fan van limpbizkit B)

Geplaatst:

Als je fan van limp bizkit bent moet je zeker Sanitarium is beluisteren. Limp bizkit die voor MTV icon Sanitarium van Metallica Brult zalig hoe hij dat publiek meekrijgt.

All I know is that at a Mettalica concert nobody is sitting down so GET UP. :D

Geplaatst:

Haha, dat bedoel ik :puh:, ik zal trouwens dat nummer es luisteren.

Ik heb zelf ook een aantal absolute aanraders, The black album van Metallica!

Dat hele album is gewoon het beste dat metallica ooit heeft gemaakt. Van begin tot eind! Het beste vind ik: wherever i may roam(die gitaarsolo is megabruutvetcoolheftiggruwelijksupertop!)

, Enter Sandman, Holier Than Thou, Don't Tread On me, Of Wolf And Man, The struggle within(ook een gitaarsolo waar je kippenvel van krijgt.)

Verder is er nog een album van metallica dat heet: Garage Inc.

Eigenlijk is elk nummer op dat album een cover van een andere band, maar metallica heeft zeker zeer mooi gedaan allemaal.

AM I EVIL?, is een nummer waar ik absoluut nooit genoeg van krijg, ook weer door die gitaarriff die er in voorkomt. :D

Geplaatst: (bewerkt)
Haha, dat bedoel ik :puh:, ik zal trouwens dat nummer es luisteren.

Ik heb zelf ook een aantal absolute aanraders, The black album van Metallica!

Dat hele album is gewoon het beste dat metallica ooit heeft gemaakt. Van begin tot eind! Het beste vind ik: wherever i may roam(die gitaarsolo is megabruutvetcoolheftiggruwelijksupertop!)

, Enter Sandman, Holier Than Thou, Don't Tread On me, Of Wolf And Man, The struggle within(ook een gitaarsolo waar je kippenvel van krijgt.)

Verder is er nog een album van metallica dat heet: Garage Inc.

Eigenlijk is elk nummer op dat album een cover van een andere band, maar metallica heeft zeker zeer mooi gedaan allemaal.

AM I EVIL?, is een nummer waar ik absoluut nooit genoeg van krijg, ook weer door die gitaarriff die er in voorkomt. :D

Metallica roelt vet!

Ik heb ook alle cd´s en inderdaad is TBA een goede cd, maar bij mij staat ie toch op nummer 5 van albums.

Master of Puppets en Ride the Lightning en ...And justice for All blijven de albums die ik allemaal erg goed vind, vooral de gitaar solos van Kirk zijn heel vet Garage Inc. is alleen cd 2 goed vooral Am I evil!!

Laatste cd StAnger is niks aan, staan wel goeie nummers op maar niet echt Metallica achtig goed.

Beste nummer dat ze in de laatste 6 jaar gemaakt hebben is No leaf clover die op S&M staat, ook een hele goeie cd voor de mensen die kennis willen maken met Metallica.

Bewerkt: door MightyDuck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...