Jump to content

De meest populaire muziek


Le Freak

Wat vind jij de beste muziek?  

94 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de beste muziek?

    • R & B, Rap
      19
    • Hip Hop
      23
    • Urban
      7
    • Trance & Dance
      15
    • HardHouse & Hardstyle
      3
    • House & Hardcore
      4
    • Newstyle & Hardcore
      7
    • Rock
      27


Recommended Posts

Metallica vind ik nou weer iets te, maar vroeger was ik een enorme fan van Guns n Roses man wat waren die gasten goed, heb nu nog me kamer vol staan mey posters en cd's,

en jawel Nirvana ontbreekt ook niet bij mij, die moet iedereen gewoon hebben B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    16

  • Melchior

    15

  • Le Freak

    11

  • The Outlaw

    10

Rap is het beste van tekst daar zit nog een mening achter ;)

wat wel vaak is met rap daar zit dan wel een mening achter alleen het is vaak dat ze heel veel elkaar beledigen en dat er ook heel vaak in gevloekt word dus echte mening zit er niet altijd achter

Link to comment
Delen op andere websites

Veel rap wordt vaak niet eens als muziek gezien, omdat er geen duidelijke melodie in zit en het ritme vaak nogal vaag is. <_<

Ik zeg niet dat ik rap bagger vind, want hardcore zou ik ook niet echt muziek willen noemen, maar dat vind ik wel vet! :puh:

Bewerkt: door metallicaman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hou niet zo (meer) van trance en hip hop.

Sommige hip hop nummers zijn dan nog wel goed, maar ik hou meer van roch hardrock en de stevige metal.

System of a down, linkin park en RHCP zijn mijn favo bands waar ik regelmatig naar luister.

System of a down komt binnenkort namelijk een nieuw album uit en de titel is sinds 8 oktober bekend en gaat «Hypnotize» heten en gaat heel sterk lijken op het album Toxicity.

Dat wordt dus een vet album B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Gaar. Waar zijn 2-Step, Garage & Bubbeling?

(Old School) Rap, Hiphop, R&B, Urban, 2-Step, UK-Garage, Breakbeat, Rock, Chillout & Alllternative

Opzich vind ik alles wel goed. Maar meer als 2 nummer Hardcore etc. kan ik niet aanhoren. Die ene van roodkapje is verdomd grappig trouwens. Heeft iemand die voor mij?

Link to comment
Delen op andere websites

Rock Ruleert, niet echt het metal enzo, maar Rock. Zoals Nickelback, Sum41, Blink182, etc...

De meeste pop muziek is aan het dalen. Ze maken het echt belachelijk, zelfde met techno. Het is echt belachelijk als ik een mislukt-getunede auto zie passeren met zijn bas op het hoogste zodat je het op 100 M ver voelt trillen (en horen) en daar dan een wannabeventje inzit die de hele tijd met zijn hoofd te baggen op een liedje waarvan het de hele tijd hetzelfde deuntje inzit.

Dit is niet voor alle pop/techno muziek, maar de nieuwste wel.

Bewerkt: door Jerriej
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Er staat niet ééns klasieke muziek bij, die vind ik ècht mooi. Rock en Pop heb ik een hekel aan en alles wat daar maar mee te maken heeft. Krijg je nog hoofdpijn van.

Ja, klassieke muziek vindt ik ook mooi, neem Vivaldi...

Ik denk dat wij dan een van de hele weinigen zijn hier die dat mooi vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...