NickyHendriks Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik ben bezig met een site. Ik heb al alles van de Style.css maar ik krijg het niet in mijn site. Goe doe ik dat. Screens? uitleg? Ik heb de dingen die ik gebruik in de Bijlage zitten: Download de Style En Kompozer de site maker die ik gebruik (Geen installatie nodig, Alleen de bestanden uitpakken en je bentklaar.) Wie helpt mij? Kan iemand anders de codes invoeren en uploaden naar mij? Dat alles klaar is dat ik alleen mijn eigen tekst enz erin hoef te zetten. BVD Zamg0d1. Ik moet Vrijdag klaar zijn met mijn site Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Een .css-bestand zet je op je website door tussen de <head>-tags van een pagina de volgende code de zetten: <link rel="stylesheet" type="text/css" href="jouwbestand.css"> Dan zou het moeten werken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Een .css-bestand zet je op je website door tussen de <head>-tags van een pagina de volgende code de zetten: <link rel="stylesheet" type="text/css" href="jouwbestand.css"> Dan zou het moeten werken. Maakt het niet uit waar ik de Style neerzet? Of maakt dat wel uit? Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Zoals ik al zei: in de broncode van de pagina tussen de <head>-tags. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Zoals ik al zei: in de broncode van de pagina tussen de <head>-tags. dus bijvoorbeeld: C:\Documents and Settings\INGRID.INGRID-3264B2FD\Bureaublad\UsbWebserver\Root dit? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Nee, je hebt toch ergens een HTML-pagina? Open die met kladblok, zoek naar de <head>-tag, ergens bovenaan. Daarachter zet je een enter, plaats je mijn code en sla je het bestand op. Niet zo moeilijk. oh zo. Nu snap ik het. Ik dacht eerst dat ik het moest plaatsen vanuit de Kompozer zelf. Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik had verkeerd gelezen. :$ In het geval van mijn code zet je het in dezelfde map neer als je pagina. Dus als in de map root jouw pagina index.html/index.php staat, moet je daar je .css-bestand inzetten. Edit: Je was te snel, maar ik ben blij dat je het snapt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik had verkeerd gelezen. :$ In het geval van mijn code zet je het in dezelfde map neer als je pagina. Dus als in de map root jouw pagina index.html/index.php staat, moet je daar je .css-bestand inzetten. Edit: Je was te snel, maar ik ben blij dat je het snapt. Wat is dan de volledige code? Want na alles toch goed te hebben gelezen snap ik heet weer niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.