djmike Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Goeiemorgen GTA'ers, Ik heb een vraagje kan ik de regels, zomaar bijv. in me handlig.cfg, de regel uit de readme kopierën en in handling.cfg plakken, of moet ik alles netje onder elkaar zetten? Alvast bedankt, Mike Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 eeuhm, je stelt voor mij 2 keer dezelfde vraag... Maar jij hebt dus een nieuwe auto en hebt die gemod? ga dan: 1-open hndling.cfg 2-zoek je gemodde auto op 3 vervang die regel door jouw regel. Volgensd mij wilde je dat ook heh? Reageren
K.O. Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Leer lezen of geef antwoord op datgene wat gevraagd wordt... @djmike: Dat maakt niks uit, je kunt gewoon kopieren/plakken. Voor zover ik weet wordt een spatie gelezen als een scheidingsteken tussen de getallen en maakt het niet uit hoeveel spaties of tabs dit zijn. Toen Rockstar de data opstelde stond alles in nette rijen onder elkaar, maar bij jou ligt het er maar net aan in wat voor lettertype je Kladblok hebt ingesteld (of in welk andere programma je dan ook gebruikt om data .cfg en .dat bestanden te openen). Je kunt dus gewoon kopieren/plakken, scheelt weer een beetje tijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.