Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

Weet iemand misschien hoe je de replay tekst weg kan krijgen?

ik kon alleen maar voor SA wat vinden maar ik wil het voor VC

Iemand een oplossing?

grz Kees

Geplaatst:

Ik denk dat ik wel een ideetje heb. Ik heb het zelf niet uitgetest, maar wie weet werkt het:

Ik vermoed dat de replay tekst wordt opgeroepen door een .gxt bestand. Dit zijn bestanden in de TEXT map in je GTA VC map. Deze bestanden kun je openen met bepaalde tools. Zoek met Google de tool 'GTA: Vice City GXT Editor' en download deze. Open het programma. Typ bij "File:" het volgende: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\TEXT\american.gxt

(Als jij je GTA op een andere locatie hebt opgeslagen, moet je natuurlijk die locatie intypen en niet deze standaard locatie van het american.gxt bestand.)

Klik dan op Load. Als het goed is krijg je een hele tabel te zien. Als je links op MAIN klikt, kun je rechts scrollen naar REPLAY (geen zoekfunctie, wel alfabetische volgorde). Nu zie je in het onderste tekstvak de tekst 'REPLAY'. Verwijder deze (of zet er een spatie neer ofzo) en klik op Apply. Klik vervolgens op Save (bovenaan). Als het goed is zie je nu helemaal geen tekst meer in beeld.

Ben benieuwd of het je lukt. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...