sanderth Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Hallo, Wat denken jullie? misschien een nieuwe gta? misschien gta New York? of een 3D GTA London? of misschien wel GTA Amsterdam . Of misschien GTA Chinatown Wars ook naar de PSP? Ik weet het hier bestaan meer topics over. Maar ik wil graag ieders mening horen:D Ik hoop dat er in dit topic ook nog een keer komt te staan: GTA ... KOMT UIT OP ... EN KOMT BESCHIKBAAR OP DE PSP! Sander. Belangrijk: JE HOEFT NIET TE POSTEN OF GTA SAN ANDREAS OP PSP UITKOMT DIE IS ZEKER TE GROOT VOOR ZO'N KLEIN UMD'TJE. Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik hoop echt dat er een nieuwe GTA voor de PSP komt. Er komt al een nieuwe psp aan (beter beeld, de PSP 3000) dus misschien ook wel een nieuwe GTA. Er moet echt een nieuwe komen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 PSP 3000 word bijna hetzelfde als de Lite versie, alleen dan met microfoon en opgepoetste beeld. Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Het design is ook net iets anders. Ik ga 'm denk ik kopen. Ik verkoop m'n oude PSP voor ongeveer 70 euro en ga er een nieuwe voor terug kopen. Reageren
sanderth Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Het design is ook net iets anders. Ik ga 'm denk ik kopen. Ik verkoop m'n oude PSP voor ongeveer 70 euro en ga er een nieuwe voor terug kopen. Ik hou me oude vertrouwde Slim & Lite Ik had hem vlak voordat we op vakantie gingen gekocht dus ik heb hem denk ik bijna een half jaar. Maar even weer ontopic. Zijn er nog meer reacties? Bewerkt: 21 september 2008 door sanderth Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Als er een nieuwe komt op de PSP, dan moet hij geport worden naar de PS2, ik, PS2-gamer wil dat. De PS2 is beter dan de PSP, LCS en VCS waren gewoon top[ik speel op PS2 he, ik heb geen PSP.]. De PS2 verkoopt beter dan de PS3, dus ik hoop dat Rockstar ook iets voor de PS2-gamers gaat doen. MegaPilot. Bewerkt: 21 september 2008 door MegaPilot Reageren
Ikkes Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 De PS2 verkoopt beter dan de PS3, dus ik hoop dat Rockstar ook iets voor de PS2-gamers gaat doen. MegaPilot. Ik ben bijzonder benieuwd waar je dit feit vandaan tovert, het is allombekend dat de PS3 nagenoeg sinds de release beter verkoopt dan zijn voorloper de PS2. Tevens begrijp ik dat je als PS2 gebruiker liever niet hebt dat een PSP spel geport wordt naar PS2 versie, want een game op de PS2 zou in princiepe beter moeten zijn als een PSP game. Ontopic: Ik verwacht wel dat Rockstar een PSP versie van GTA gaat maken, nadat ze de DS versie af hebben zullen ze een Wii versie gaan maken (denk ik) en dan eventueel ook een PSP versie. Maar tot dusver is het alleen hopen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 De PS2 verkoopt beter dan de PS3, dus ik hoop dat Rockstar ook iets voor de PS2-gamers gaat doen. MegaPilot. Ik ben bijzonder benieuwd waar je dit feit vandaan tovert, het is allombekend dat de PS3 nagenoeg sinds de release beter verkoopt dan zijn voorloper de PS2. Tevens begrijp ik dat je als PS2 gebruiker liever niet hebt dat een PSP spel geport wordt naar PS2 versie, want een game op de PS2 zou in princiepe beter moeten zijn als een PSP game. Ontopic: Ik verwacht wel dat Rockstar een PSP versie van GTA gaat maken, nadat ze de DS versie af hebben zullen ze een Wii versie gaan maken (denk ik) en dan eventueel ook een PSP versie. Maar tot dusver is het alleen hopen. Ik wil juist wel dat hij geport zou worden Ik vind LCS top, en het is een directe port... Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de PS2 beter verkoopt dan de PS3.... Okee, ik heb het dus verkeerd, maar er zijn meer mensen met een PS2 dan mensen met een PS3, daar ben ik zeker van. Het is ook niet te verwonderen dat er meer PS2-gamers zijn dan PS3-gamers, de PS2 is al veel langer uit. Maar toch zou Rockstar een goede zaak doen door een PS2-Gta te maken MegaPilot. Reageren
sanderth Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Reactie van: Megapilot. Maar toch zou Rockstar een goede zaak doen door een PS2-Gta te maken Reactie van: Mij GTA IV PS2 De Nieuwe dingen en de missies en natuurlijk de beste graphics die de PS2 kan hebben heb Namelijk geen zin om een PS3 of Xbox 360 te kopen. Of misschien niet de beste misschien kan je PS2 wel sloom gaan met dat spel dan toch maar de GTA SA ps2 graphics Ik heb net gelezen op een psp-forum dat er misschien een nieuwe GTA zou uitkomen... We wachten af... Bewerkt: 15 januari 2009 door sanderth Reageren
sanderth Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ja hoor het is weer zover!! Kijk allemaal eens op de homepage!! CHINATOWN WARS, WE ARE READY TO ROCK! Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ja hoor het is weer zover!! Kijk allemaal eens op de homepage!!CHINATOWN WARS, WE ARE READY TO ROCK! Ik heb alleen een vermoeden dat ik en andere PSP gebruikers zullen moten upgraden naar PSP GO ervoor. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee, m'n psp is toch aan vernieuwing toe. grtz Tom Reageren
paul007 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Ja hoor het is weer zover!! Kijk allemaal eens op de homepage!!CHINATOWN WARS, WE ARE READY TO ROCK! Ik heb alleen een vermoeden dat ik en andere PSP gebruikers zullen moten upgraden naar PSP GO ervoor. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee, m'n psp is toch aan vernieuwing toe. grtz Tom Hier dacht ik dus ook aan. Ik hoop het alleen niet, ik heb nog de oude PSP, dus de allereerste versie en die bevalt me prima Maar op de PSP GO kun je toch ook UMD's gebruiken of heb ik dat verkeerd begrepen? paul007 Bewerkt: 28 juni 2009 door paul007 Reageren
wupie Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Hier dacht ik dus ook aan. Ik hoop het alleen niet, ik heb nog de oude PSP, dus de allereerste versie en die bevalt me prima Maar op de PSP GO kun je toch ook UMD's gebruiken of heb ik dat verkeerd begrepen?paul007 Op de PSP GO zit geen UMD Driver dus UMD's kunnen niet af worden gespeeld op de PSP GO, maar gelukkig komt hij ook uit op UMD voor de normale PSP Reageren
paul007 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Hier dacht ik dus ook aan. Ik hoop het alleen niet, ik heb nog de oude PSP, dus de allereerste versie en die bevalt me prima Maar op de PSP GO kun je toch ook UMD's gebruiken of heb ik dat verkeerd begrepen?paul007 Op de PSP GO zit geen UMD Driver dus UMD's kunnen niet af worden gespeeld op de PSP GO, maar gelukkig komt hij ook uit op UMD voor de normale PSP Hoe weet je dat die wil uitkomt op UMD? Maar ja, in ieder geval wel beter! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Nou misschien dat Sony nog komt met een Plug in UMD drive voor de PSP go! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.