GekkieJ01 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Geachte forumleden, Ik heb een carmod gedownload, en vervangen voor een sentinel.txd / sentinel.dff, nu is het zo dat de banden helemaal wit zijn en de binnenkant ook, onrealistisch dus, nu staat er in het readme dat je carcolor kan toevoegen, alleen hoe kan je dat vervangen? Met welk bestand etc? Reageren
Donwell Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 De Carcolor(s) kun je vervangen (of toevoegen in dit geval) in het bestand carcols.dat, te vinden in de Data map. Reageren
Puma Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Als je even de moeite had genomen om de zoekfunctie te gebruiken, was je erachter gekomen dat ik een tijdje geleden een (film)tutorial hierover heb gemaakt. Klikkie, succes. Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik denk eerder dat dit wijst op missende textures en niet iets met de carcolor... Reageren
Beagle Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Zou je de mod misschien even willen aanwijzen? Dan kijk ik er even naar Grz, Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.