Jump to content

De Grote Game Screencontest vragentopic

Recommended Posts

• 2 weken later...
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Basssss

22

• Flashingdemon666

22

• .Senne

10

• Ghost_Rider

7

Geplaatst:
Warneer gaat het van start? :Y

Op 25 Augustus word het inschrijven onmogenlijk en word de eerste opdracht verzonden. Als er veel inschrijvingen zijn dan kan die datum altijd vroeger worden. Maar daar krijgen de deelnemers dan ruim van te vooren een PB over.

Geplaatst:

Op 25 Augustus word het inschrijven onmogenlijk en word de eerste opdracht verzonden. Als er veel inschrijvingen zijn dan kan die datum altijd vroeger worden. Maar daar krijgen de deelnemers dan ruim van te vooren een PB over.

Maar éh... Het is allang 25 augustus geweest? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Maar éh... Het is allang 25 augustus geweest? :puh:

OMGWTFBBQ! Je hebt gelijk! Ik heb blijkbaar een beetje zitten slapen toen ik de release datum vaststelde. Ik ga deze veranderen in 10 Oktober. Dit komt overigens ook nog in het hoofttopic te staan. Bedankt voor het melden ..::GhostRider::.. !

Update: Doen bij jullie de sigs in het hoofttopic en bovenaan het vragentopic het ook niet?

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:
Update: Doen bij jullie de sigs in het hoofttopic en bovenaan het vragentopic het ook niet?

Die doen het hier ook niet, en hebben het geloof ik ook nooit gedaan. :S

Geplaatst:

Gister, toen ik de PB van je kreeg, zag ik ook geen sig erin. De sigs in dit topic waren toen ook niet te zien. Nu kan ik ze wel weer zien! :tu:

Geplaatst:
Gister, toen ik de PB van je kreeg, zag ik ook geen sig erin. De sigs in dit topic waren toen ook niet te zien. Nu kan ik ze wel weer zien! :tu:

Ik nu ook weer. ImageShack zal er zoals gewoonlijk wel weer eens uitgelegen hebben...

Geplaatst:

Het is natuurlijk leuker als er veel mensen zijn, dus ik denk dat hij nog mensen laat inschrijven totdat de datum voorbij is. (10 oktober) :Y

Geplaatst:
Het is natuurlijk leuker als er veel mensen zijn, dus ik denk dat hij nog mensen laat inschrijven totdat de datum voorbij is. (10 oktober) :Y

Kan je mijn gedachten lezen ofzo!!?? :cab:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Waarschijnlijk vanavond, maar ik vraag me af of die wel door gaat aangezien warrock een postverbod heeft. :?

Geplaatst:
Waarschijnlijk vanavond, maar ik vraag me af of die wel door gaat aangezien warrock een postverbod heeft. :?

Ik wist trouwens niet dat postverbods bestonden, is dat nieuw ofzo? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...