Flashingdemon666 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Hier kun je al je vragen kwijt over de Grote Game Screencontest. Lees voor je een vraag stelt eerst even het Hoofttopic door. Reageren
Basssss Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Warneer gaat het van start? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Warneer gaat het van start? Op 25 Augustus word het inschrijven onmogenlijk en word de eerste opdracht verzonden. Als er veel inschrijvingen zijn dan kan die datum altijd vroeger worden. Maar daar krijgen de deelnemers dan ruim van te vooren een PB over. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Warneer gaat het van start? Op 25 Augustus word het inschrijven onmogenlijk en word de eerste opdracht verzonden. Als er veel inschrijvingen zijn dan kan die datum altijd vroeger worden. Maar daar krijgen de deelnemers dan ruim van te vooren een PB over. Maar éh... Het is allang 25 augustus geweest? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Warneer gaat het van start? Op 25 Augustus word het inschrijven onmogenlijk en word de eerste opdracht verzonden. Als er veel inschrijvingen zijn dan kan die datum altijd vroeger worden. Maar daar krijgen de deelnemers dan ruim van te vooren een PB over. Maar éh... Het is allang 25 augustus geweest? OMGWTFBBQ! Je hebt gelijk! Ik heb blijkbaar een beetje zitten slapen toen ik de release datum vaststelde. Ik ga deze veranderen in 10 Oktober. Dit komt overigens ook nog in het hoofttopic te staan. Bedankt voor het melden ..::GhostRider::.. ! Update: Doen bij jullie de sigs in het hoofttopic en bovenaan het vragentopic het ook niet? Bewerkt: 29 september 2008 door warrock_123_321 Reageren
Basssss Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Update: Doen bij jullie de sigs in het hoofttopic en bovenaan het vragentopic het ook niet? Die doen het hier ook niet, en hebben het geloof ik ook nooit gedaan. :S Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Gister, toen ik de PB van je kreeg, zag ik ook geen sig erin. De sigs in dit topic waren toen ook niet te zien. Nu kan ik ze wel weer zien! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Gister, toen ik de PB van je kreeg, zag ik ook geen sig erin. De sigs in dit topic waren toen ook niet te zien. Nu kan ik ze wel weer zien! Ik nu ook weer. ImageShack zal er zoals gewoonlijk wel weer eens uitgelegen hebben... Reageren
Basssss Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Waarom kan de eerste opdracht niet eerder starten? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Het is natuurlijk leuker als er veel mensen zijn, dus ik denk dat hij nog mensen laat inschrijven totdat de datum voorbij is. (10 oktober) Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Het is natuurlijk leuker als er veel mensen zijn, dus ik denk dat hij nog mensen laat inschrijven totdat de datum voorbij is. (10 oktober) Kan je mijn gedachten lezen ofzo!!?? Reageren
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Het is 10 oktober, wanneer komt de eerste opdracht? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Waarschijnlijk vanavond, maar ik vraag me af of die wel door gaat aangezien warrock een postverbod heeft. Reageren
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Waarschijnlijk vanavond, maar ik vraag me af of die wel door gaat aangezien warrock een postverbod heeft. Ik wist trouwens niet dat postverbods bestonden, is dat nieuw ofzo? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik wist dat ook niet, Maar Jowx poste dat voor warrock. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.