Jump to content

De Grote Game Screencontest vragentopic

Recommended Posts

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Basssss

22

• Flashingdemon666

22

• .Senne

10

• Ghost_Rider

7

Geplaatst:

Kom op! Ik wil niet zo makkelijk winnen! Volgens warrock was ik de enige die wat had ingeleverd tot nu toe! Ik wel wat wat concurrentie. :Y

Geplaatst:

Ik ben nu eindelijk van dat vervloekte postverbod af dus je kan hier weer gewoon vragen stellen.

Geplaatst:
Kom op! Ik wil niet zo makkelijk winnen! Volgens warrock was ik de enige die wat had ingeleverd tot nu toe! Ik wel wat wat concurrentie. :Y

ik heb zonet m'n screen ingezonden :)

Geplaatst:

Super! _O_

Geplaatst:

Super! _O_

Ik denk dat als de inzendingen onder de 3 blijven ik de anderen nog 3 dagen extra geef. En om jullie te belonen omdat jullie de screen al optijd inleverde krijgen jullie 1 tot 2 punt3n extra. Maar daar moet ik nog even over denken. En eerst afwachten of er nog meer screens komen.

Geplaatst:

Super! _O_

Ik denk dat als de inzendingen onder de 3 blijven ik de anderen nog 3 dagen extra geef. En om jullie te belonen omdat jullie de screen al optijd inleverde krijgen jullie 1 tot 2 punt3n extra. Maar daar moet ik nog even over denken. En eerst afwachten of er nog meer screens komen.

Dan zou ik die punten ook geven aan diegenen die hem vandaag nog inzenden. :eten:

Geplaatst:
Dan zou ik die punten ook geven aan diegenen die hem vandaag nog inzenden. :eten:

i agree. stimuleert misschien mensen om toch een screen in te zenden, en op tijd. :Y

Geplaatst:

i agree. stimuleert misschien mensen om toch een screen in te zenden, en op tijd. :Y

Dat was ook eigenlijk mijn bedoeling. Ik was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg. Maar hoe weten jullie altijd wat ik denk? ..::GhostRider::.. wist al waarom ik wilde wachten, Basssss en Senneken wisten al wat ik wel bedoelde. Vreemd... :7

Geplaatst:

Ik wacht altijd mit dit soort contests tot het laatste, dan heb je een weekje om goede screens te maken en kun je beste eruit halen op diezelfde dag. :)

Geplaatst:
Ik wacht altijd mit dit soort contests tot het laatste, dan heb je een weekje om goede screens te maken en kun je beste eruit halen op diezelfde dag. :)

Dat kan natuurlijk. :Y

Geplaatst:

Senneken, Bassssss en ik zijn tot nu toe nog maar de enigste die hun screen ingeleverd hebben. :cry: Wat doe ik toch fout!

Btw: 1973 heeft zig afgemeld.

Geplaatst: (bewerkt)
Senneken, Bassssss en ik zijn tot nu toe nog maar de enigste die hun screen ingeleverd hebben. :cry: Wat doe ik toch fout!

Jij doet niks verkeerd, het zijn diegenen die meedoen. Het Vice City Fotocontest liep al net zo slecht af. :{

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Uh.. ik heb hem toch ook ingeleverd? Of heb je die PB niet ontvangen? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...