Flashingdemon666 Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 (bewerkt) Senneken, Bassssss en ik zijn tot nu toe nog maar de enigste die hun screen ingeleverd hebben. Wat doe ik toch fout!Btw: 1973 heeft zig afgemeld. Uh.. ik heb hem toch ook ingeleverd? Of heb je die PB niet ontvangen? PB niet ontvangen ben ik bang. De laatste PB die ik van jouw heb binnengekregen is die met de vraag of vandaag de eerste opdracht nog kwam. Probeer hem anders gewoon nog een keer op te sturen. PB ontvangen... Bewerkt: 22 oktober 2008 door warrock_123_321 Reageren
Dieko Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Kan ik nog meedoen? Ik weet dat je het vandaag moet inleveren maar kan ik het mischien vanavond inleveren? Ik kan namelijk in game screenshots maken met mij Dazzle op de PS3. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Kan ik nog meedoen?Ik weet dat je het vandaag moet inleveren maar kan ik het mischien vanavond inleveren? Ik kan namelijk in game screenshots maken met mij Dazzle op de PS3. Helaas, de inschrijving is al gesloten. Reageren
Basssss Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Kan ik nog meedoen?Ik weet dat je het vandaag moet inleveren maar kan ik het mischien vanavond inleveren? Ik kan namelijk in game screenshots maken met mij Dazzle op de PS3. Helaas, de inschrijving is al gesloten. Uitslag ronde 1? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Kan ik nog meedoen?Ik weet dat je het vandaag moet inleveren maar kan ik het mischien vanavond inleveren? Ik kan namelijk in game screenshots maken met mij Dazzle op de PS3. Helaas, de inschrijving is al gesloten. Uitslag ronde 1? Vanavond. Maar waarschijnlijk vergeet ik het tog weer en word het morgen. Reageren
Basssss Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Kan ik nog meedoen?Ik weet dat je het vandaag moet inleveren maar kan ik het mischien vanavond inleveren? Ik kan namelijk in game screenshots maken met mij Dazzle op de PS3. Helaas, de inschrijving is al gesloten. Uitslag ronde 1? Vanavond. Maar waarschijnlijk vergeet ik het tog weer en word het morgen. En nu? Wat gaat er nu gebeuren? Reageren
.Senne Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 tot wanneer mag men stemmen voor de eerste screen? en zijn we nu echt maar met 5-6 mensen meer die meedoen? wat meer zou altijd leuk geweest zijn, maarjah.. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 tot wanneer mag men stemmen voor de eerste screen? en zijn we nu echt maar met 5-6 mensen meer die meedoen? wat meer zou altijd leuk geweest zijn, maarjah.. Volgende week zaterdag. En we zijn inderdaad met niet zoveel mensen. Ik had ook meer mensen verwcht maar ongeveer de helft heeft gewoon zijn screen niet ingeleverd. Ik heb het nog geprobeerd met een verlenging van 3 dagen en dat heeft al flink geholpen. Reageren
Basssss Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Tot wanneer mag je inleveren voor de tweede ronde? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Tot wanneer mag je inleveren voor de tweede ronde? 7 November. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Meneer, uw inbox is vol, ik kan mijn inzending niet verzenden. Ik verzoek U uw inbox zo snel mogelijk te legen. Reageren
Follow Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Beetje laat, maar ik had me toch ook afgemeld wegens een project die uitliep? Of had ik die PB niet verzonden omdat het toen niet wou wegens een Geen Toegang error. Maarja, ik stuurde mijn screen dus niet in aangezien ik het druk had en er geen tijd meer voor had. Bij een tweede keer ga ik zeker mee doen, en zal daarvoor gelijk wat leuke truckjes leren waardoor je prachtige plaatjes krijgt zonder photoshop. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Beetje laat, maar ik had me toch ook afgemeld wegens een project die uitliep?Of had ik die PB niet verzonden omdat het toen niet wou wegens een Geen Toegang error. Maarja, ik stuurde mijn screen dus niet in aangezien ik het druk had en er geen tijd meer voor had. Bij een tweede keer ga ik zeker mee doen, en zal daarvoor gelijk wat leuke truckjes leren waardoor je prachtige plaatjes krijgt zonder photoshop. Mijn inbox wil nog wel eens vol zijn waadoor je een error krijgt als je een PB probeert te versturen. Je hebt dan waarschijnlijk een PB verstuurd op een van de vele momenten waarop mijn inbox vol is. Meneer, uw inbox is vol, ik kan mijn inzending niet verzenden. Ik verzoek U uw inbox zo snel mogelijk te legen. Inbox geleegd Mr. Basssss Reageren
Basssss Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Moeilijke naam heb ik, he. (Er is nog niemand in het stemtopic geweest die m'n naam goed schreef!) Reageren
.Senne Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 ik heb geen fantasy games dus ik denk dat ik de laatste ronde niet meer mee kan doen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.