Basssss Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 ik heb geen fantasy games dus ik denk dat ik de laatste ronde niet meer mee kan doen.. Ik had geen racegames, en ik heb de eerste ronde toch ook gehaald. Probeer de fantasie uit een ander spel te halen. Reageren
.Senne Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 wel waar, maar in elk spel zit wel iets van snelheid, met auto's, vliegtuigen of rollercoasters. niet in elk spel zit fantasy, ik heb enkel racegames, fps en free roaming games Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 wel waar, maar in elk spel zit wel iets van snelheid, met auto's, vliegtuigen of rollercoasters.niet in elk spel zit fantasy, ik heb enkel racegames, fps en free roaming games Fantasy hoeft niet gelijk een middeleeuws spel met magie te zijn. Een spel met ruimteschepen behoort ook tot fantasy. Je kan de Matrix ook tot fantasy rekenen. Het is nogal een wijd thema. Ik heb zelf namenlijk ook niet echt fantasy games. Reageren
.Senne Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 dat is 't 'm juist, ik heb niet één fictie-game, zoals star wars of matrix of iets anders dat tot fantasy kan gerekend worden. Reageren
Basssss Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 (bewerkt) dat is 't 'm juist, ik heb niet één fictie-game, zoals star wars of matrix of iets anders dat tot fantasy kan gerekend worden. Ik heb anders ook geen Fantasy games. Ik weet ook nog niet hoe en wat ik voor foto maak. Bewerkt: 16 november 2008 door Basssss Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 dat is 't 'm juist, ik heb niet één fictie-game, zoals star wars of matrix of iets anders dat tot fantasy kan gerekend worden. Ik heb anders ook geen Fantasy games. Ik weet ook nog niet hoe en wat ik voor foto maak. Doe gewoon iets wat verzonnen is. Alles wat niet echt bestaat en tog verzonnen is is met fantasie gedaan. Reageren
Basssss Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Tot wanneer mag je inzenden? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Tot wanneer mag je inzenden? Heb ik dat niet gewoon in de PB gezet? Reageren
Basssss Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Tot wanneer mag je inzenden? Heb ik dat niet gewoon in de PB gezet? Volgens mij heb ik niet eens een PB ontvangen. Er staat namelijk niks daarover in m'n inbox. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Tot wanneer mag je inzenden? Heb ik dat niet gewoon in de PB gezet? Volgens mij heb ik niet eens een PB ontvangen. Er staat namelijk niks daarover in m'n inbox. Oeps. :$ Ergens blijkbaar wat fout gegaan. Inzenden tot en met 22 November. Laatste ronde!!! Reageren
.Senne Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 ik heb enkel farcry, maar daarvan zijn m'n savegames weg. en de cheats voor een volgend level werken niet, dus ik weet het nog niet goed. ik doe alleszins m'n best. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2008 ik heb enkel farcry, maar daarvan zijn m'n savegames weg. en de cheats voor een volgend level werken niet, dus ik weet het nog niet goed. ik doe alleszins m'n best. In The Punisher heb je ook heel wat vreemde gefantaseerde vijanden. Maak daar anders een screen van. Reageren
.Senne Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 m'n the punisher werkt niet meer ik wou voor het thema 'horror' de wit/zwarte beelden weghalen met een patch, maar die heeft m'n spel verneukt. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Opgestuurt. Ontvangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.