Jump to content

Multiplayer glitch


supersmoker3000

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
Ik heb het al aan veel mensen laten zien, maar ik post 'm toch maar even. Ga naar de boot waar je de Bomb da Base missie doet, ongeveer halverwege het schip, wat meer richting de stuurhut, waar tijdens de missie een body-armor boven op zo'n ding ligt. Ga aan de bakboord zijde tegen die grote luiken staan, tussen die twee afgeronde stukjes. Ren een beetje heen en weer, en als je in het hoekje bent druk je op x en vierkantje tegelijk. Als je het goed doet, val je door het dek en is alles onzichtbaar. Maar voor andere mensen ben jij onzichtbaar! Het wekt alleen in het schip, zodra je weer buiten gaat ben je weer zichtbaar. Het word pas echt leuk als je van te voren een motor naar beneden rijdt, en dan daar op stapt. Het is een beetje tricky, je kan bet best in freemode even poberen. En anders mij even uitnodigen.(wel eerst even een berichtje sturen)

goed gevonden!

Link to comment
Delen op andere websites

Goh verrassend dat dit soort glitches zelfs in GTA:IV te vinden zijn, maarja niet zo wonderlijk als RAGE op renderware gebaseerd. In het verleden al genoeg "misbruik" gemaakt van dit soort glitches (teleport in MTA:VC, onder de map vliegen etc)

Maar goed deze glitch is niet specifiek gerelateerd aan de multiplayer van IV, daarom een schopje naar "IV: General".

(De moderator moet daar maar bepalen onder welke subcategorie het valt ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...