The GTA-Lover Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 Bij een of andere missie moet je nen auto doen ontploffen door op de zijkant te schieten (waar da je u benzine in doet bij het tanken) maar gaat dat ook tijdens het spel want ik zoek ernaar en ik vind nergens op nen auto zo een gaatje <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 Bij een of andere missie moet je nen auto doen ontploffen door op de zijkant te schieten (waar da je u benzine in doet bij het tanken)maar gaat dat ook tijdens het spel want ik zoek ernaar en ik vind nergens op nen auto zo een gaatje <_< Niet bij elke auto zie je dit. Alleen bij de Tampa is het zo'n rondje. De andere auto's hebben een vierkantje voor op te schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GTA-Lover Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 kan je die spawnen??? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 kan je die spawnen??? :huh: Alleen met armax. De Tampa rijdt vaak rondt in San Fierro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 maar je kan toch niet tanken in sanandreas <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 maar je kan toch niet tanken in sanandreas <_< <_< Nee.. maar de auto's hebben wel een tankdop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GTA-Lover Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 dit zijn nog auto's waarbij het kan 1: elegant 2: police (car) 3: premier 4: taxi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 politie ook mooi zo goed dat ik het weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 politie ook mooi zo goed dat ik het weet Reageer in het vervolg alleen als je iets nuttigs te melden hebt. 45 posts in een paar dagen op het forum is wat veel. Maakt niet uit ... mits ze nuttig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.