Jump to content

MOH Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ben er zelf niet tevreden over, hij lijkt nog niet af.. C&C plz :puh:

V1:

2s00014.png

V2:

t6rt42.png

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:
Ben er zelf niet tevreden over, hij lijkt nog niet af.. C&C plz :puh:

2s00014.png

hij lijkt inderdaad nog niet af. Ik zag eerst de naam en ik dacht: 'MOH? Gaan ze nu ook al Hardcore Sigs maken?'. iig ik vind de sig een beetje leeg. Het is net alsof hij in het niets kijkt. Probeer eens een Medal of Honor stock te nemen:

medal-of-honor-airborne-20070323052033370.jpg

Geplaatst:

Hij is inderdaad niet helemaal af. De hele linker helft is hetzelfde, het lijkt er zo leeg door. Probeer daar wat opvulling te doen of wat dan ook en post er dan de nieuwe. De rechter kant is oke, daarvoor geef ik een 8/10 maar de linkerkant geef ik maar een 5/10 (een groot gedeelte komt door de lettertype die wel bij de sig past).

p.s Dit is de eerste keer dat ik een sig 2x rate maar dan alleen in 2 helften :puh:

Ik vind de render té veel ingeblend.

En je plakt er geelachtige C4D's achter?

Probeer ook eens een C4D over de render.

Ook te tekst vind ik niet mooi.

Je had beter een 'stoerder en vuiler' font gepakt.

Zelf denk ik dat het 28 Days later lettertype wel past dat je HIER kan downloaden.

Ik ga hem nog geen cijfer geven omdat ik nog steeds niet vind dat hij 'af' is.

Veel succes! :)

Mvg PTC. :)

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst:

Zelf denk ik dat het 28 Days later lettertype wel past dat je HIER kan downloaden.

waarom kraak jij elke sig die jij niet hebt gemaakt af?

OT: Ik vind V2 toch al veel mooier. Maar probeer eens een Stock te gebruiken dat maakt het toch vaak wel mooier. En probeer eens een Blur of iets met de Blending options te doen.

Ik vind het een mooie sig. voor een liefhebber van oorlog. :puh:

Ik ben geen voorstander van MOH sigs...

Maar toch kan ik geen argumenten geven om hem af te kraken...

Hij is goed gemaakt :)

8/10

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ik weet dat jullie ruzie hebben, maar willen jullie die aub niet hier uitvechten ;) Ik ga zo veel mogelijk met de tips doen ;)

Geplaatst:

Versie 2

FONT.png Lettertype: 3

• Plaatsing: 4
  • Face: 4
  • Kleur: 1

RENDER.png Render: 7

• Plaatsing: 7
  • Mooiheid: 7
  • Ingeblend: 7

BORDER.png Border: 6

• Stijl: 6
  • Dikte: 6

COLOR.png Kleur: 6

• Stijl: 6,5
  • Verdeling: 5,5

BACKGRND.png Achtergrond: 6,9

EFFECTS.png Effecten: 7

OTHERS.png Overige: 5,7

BNSPNTS.png Bonuspunten:

COMMENTS.png Commentaar:

Rechts is de signature erg mooi, maar links is het gewoon bagger.

Er staan ietwat teveel bladeren op, maar de tekst is wat het het meeste verpest. Het is niet te lezen en het lettertype zelf is ook niet echt mooi.

Inderdaad ziet ie er niet uit alsof ie af is.

TOTAAL: 5,942857

Aantal sterren & Rank: 3stars.PNGRANK3.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

waarom kraak jij elke sig die jij niet hebt gemaakt af?

OT: Ik vind V2 toch al veel mooier. Maar probeer eens een Stock te gebruiken dat maakt het toch vaak wel mooier. En probeer eens een Blur of iets met de Blending options te doen.

wat? noem jij dat afkraken? hij geeft gewoon een prima rate, met goede tips en goed onderbouwd alles. Ik weet dat jullie ruzie hebben, maar nu zit je hem echt heel erg uit te dagen, je weet dat hij al 80% heeft. dit vind ik echt een naaistreek van je, zamg0d1. Dat valt me echt van je tegen :N

En pieke, prima dat je rustig blijft ;) gewoon niet te veel aandacht aan besteden, en je ziet dat er nu verder niks aan de hand is:) Ik merk wel dat je echt van die warns af wil....

OT: Erg mooie sig, Kloep. Ik zie al een mooie flow, wat ik vaak mis in jou sigs. Erg mooi gebruik gemaakt van c4d's (?) Ik vind het alleen jammer dat links van de sig een patroon is dat van de linkeronderhoek, naar de rechterbovenhoek gaat, en dat verpest dan weer de flow. Probeer die lijnen juist met de flow mee te laten gaan ;) ook zou denk ik een texture'tje op de achtergrond wel mooi staan.

Ik vind de kleuren bij deze sig niet mooi, ze zijn eentonig, alleen maar groentinten.... Kies eens twee kleuren die goed bij elkaar passen (kijk daarvoor anders even in die tut die ik je laatst gaf), en probeer de hele tijd steeds bezig te zijn met die twee kleuren. Als je er dan bijvoorbeeld een c4d in zet; meteen op [CTRL] + drukken en hem een van je twee kleuren geven. Zo krijg je als het goed is een mooie sig die leuk is om naar te kijken en waar een goede combinatie is gemaakt tussen twee kleuren ;) ;)

De render blending is best aardig, maar ik zie dat je nog steeds die truc met die magic wand tool en feather gebruikt. Die zou ik gewoon helemaal vergeten.... Probeer je render gewoon in te blenden met smudge, c4d.... en als de achtergrond en de render erg goed bij elkaar passen, hoef je niet eens zo gek veel aandacht te besteden aan de renderblending ;)

Ik vind dat je nog moet werken aan om een wat realistischere sfeer te creëren, nu ziet het er zo gephotoshopt uit :7

Probeer wat met wat texture's of doe gewoon een mooie stock als achtergrond ;)

Dan nog over de render.... Ik vind dat deze er veel meer uit mag knallen ;) je renderkeuze vind ik eerlijk gezegd heel slecht, kies altijd een render waar veel actie in zit, bijvoorbeeld een schietend poppetje, dat is veel leuker om naar te kijken dan een saaie man die maar wat staat :7

Probeer ook eens wat met de belichting te gaan spelen ;) Nu is er nauwelijks tot geen belichting. Pak gewoon een 300 a 400 softbrush en dan ver uitzoomen en maak je boven aan je sig, een beetje bij je render een mooie lichtbron. Je kan het ook doen met (eerst een Image --> Apply Image maken) Filter --> render --> Lichtingeffects, maar met de brush vind ik fijner ;)

Versie 2 vind ik slechter dan versie 1, je maakt het weer heel erg rommelig met die c4d's. Zoek c4d's die er niet zo rommelig uit zien en waar al een beetje flow in zit

Dan de tekst.... die vind ik echt om van te huilen :-( Je ziet de tekst nauwelijks. Hij is veel te groot en je hebt twee teksten die helemaal niet bij elkaar passen, ze staan ook veel te ver uit elkaar. Probeer je tekst een beetje klein en strak te houden. Ook is het vaak mooi om hem dicht bij je focal (punt wat als eerste door het oog getrokken wordt, meestal de render, ook in dit geval) te zetten ;) Ook moet je zorgvuldig een mooie kleur kiezen, kies dan bijvoorbeeld voor je eerste tekst de ene kleur van je sig, en voor je 2e tekst de andere kleur van je sig (wat in dit geval al niet meer kan, omdat de sig maar een kleur heeft )

Zorg er altijd voor dat de kleur van de border zowiezo nog ergens anders in de sig voorkomt ;) anders pas hij er gewoon niet bij. Ik denk dat bij deze sig alleen een horizontale border ook zeker niet verkeerd zou staan ;)

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt ;)

veel suc6

Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 7,33333333333333

• Plaatsing: 7
  • Face: 6
  • Kleur: 9

RENDER.png Render: 6,66666666666667

• Plaatsing: 8
  • Mooiheid: 8
  • Ingeblend: 4

BORDER.png Border: 8

• Stijl: 8
  • Dikte: 8

COLOR.png Kleur: 7,5

• Stijl: 7
  • Verdeling: 8

BACKGRND.png Achtergrond: 7

EFFECTS.png Effecten: 6

OTHERS.png Overige:

BNSPNTS.png Bonuspunten:

COMMENTS.png Commentaar:

Je zou misschien een ander lettertype kunnen gebruiken, iets ruiger.

TOTAAL: 7,083333

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures

Geplaatst:

Ik vind ze niet mooi.

Het is bijna niet te lezen, en de render heeft te vage randen...

Gebruik wat meer kleuren, dat zal zeker helpen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...