GTA Haas Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Lettertype: 7 Plaatsing: 8 Face: 8 Kleur: 5 Render: 6,33333333333333 Plaatsing: 7 Mooiheid: 6 Ingeblend: 6 Border: 7 Stijl: 7 Dikte: 7 Kleur: 7 Stijl: 7 Verdeling: 7 Achtergrond: 6 Effecten: 3 Overige: 2 Bonuspunten: 5 Commentaar: Je Sig is mooi, maar ook wel simpel. Ik weet dat je niet nieuw bent in de Sigs. Zelf heb ik meer van jou verwacht, maar de volgende keer wel beter denk ik! TOTAAL: 5,416667 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures Reageren
Hackman Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Deze signature vind ik eigenlijks in het geheel aardig mislukt... Hij is te overheersend groen, daardoor kan je de teskt amper meer zien en ik vind de tekst te groot. De tekst moet in je sig een soort van bijrol spelen en dat doet hij bij jou overduidelijk niet, wat je nog kan doen is een witte rand erom doen zodat je de tekst tenminste nog kunt zien. Ook vind ik de render té goed ingeblend en dat effect die om de render heen zit vind ik ook niet geslaagd en ik heb toch best wel beter van je gezien. De border heeft ook iets raars omdat de kleur zwart verder helemaal niet in de sig voorkomt dus die kan beter heel donker groen zijn. Ik denk toch dat het beter zou zijn als je een keer een andere style probeert, kijk desnoods eens bij andere Photoshoppers voor wat inspiratie en probeer dat een beetje na te maken (niet helemaal natuurlijk maar wel diezelfde style). Je maakt namelijk ook steeds dezelfde style en dan begint de raters waarschijnlijk op den duur te vervelen en de sigs worden er ook niet beter op. Ik hoop dat je m'n tips zult gebruiken en ik zal je sigs graag weer raten mits je naar mij luistert... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.