jordygrunn Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Hey hallo! je zult het al hebben gehoort saints row 2 komt op 14 Oktober uit! Ik (mischien wel wij) ga(an) een nieuwe Saints-Row 2 forum maken voor Nederlandse fans ik heb al .nl domein Ge-intresseert? PM of plaats een reactie! Dankje! Bewerkt: 20 september 2008 door jordygrunn Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Kun je beter op een ander forum vragen, hier krijg je alleen maar antwoorden zoals. Je mag geen reclame maken en dit en dat, probeer het eens op fok.nl. Daar mag veel, niet alles. Maar wel veel. Reageren
jordygrunn Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Kun je beter op een ander forum vragen, hier krijg je alleen maar antwoorden zoals. Je mag geen reclame maken en dit en dat, probeer het eens op fok.nl. Daar mag veel, niet alles. Maar wel veel. haha, oke ik heb nu 2 PB's en hoop dat deze berichten goed zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.