stuart Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ik zit hier vast bij het bij de eerste missie bij de letter J. dat is deze dat je een bom moet plaatsen in een auto maar hoe moedt je de bom activeren. Reageren
X-Zero Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 op de computer of playstation op de pc met de toeter,of op de playstation r3 ik denk dat je het nu wel weet Reageren
stuart Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) op de computer of playstation op de pc met de toeter,of op de playstation r3ik denk dat je het nu wel weet zal eens proberen en het zit op pc ik heb eens gebrobeerd met de toeter en dat lukt niet Bewerkt: 27 maart 2005 door 8-Ball Reageren
8-Ball Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Een bom plaats je met de linker ctrl en vervolgens je bericht even editten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.