GTAIVOwns Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Hi all,, Er zal vast al een topic over zijn, maar ik kon het niet vinden. Nou mijn vraag: Hoe krijg je de Special Ability's van je vrienden? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Door te daten met je vrienden zal je telkens enkele procenten bij krijgen. Als je een goede date hebt met hem, dan zal je meer percenten krijgen dan als je een slechte date hebt. Nadat je een bepaald aantal percenten hebt bereikt bij één van je vrienden zal je een special ability unlocken. In het vervolg kan je best de zoekfunctie gebruiken. Hier vind je een nuttige post. Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ok ty ik had de zoekfunctie gebruikt maar niet goed gedaan dan,sorry. maar nog een vraagje komt dan die Special Ability als een keuze te staan in je mobieltje waar ook eating en drinking en zo staat? Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ok ty ik had de zoekfunctie gebruikt maar niet goed gedaan dan,sorry.maar nog een vraagje komt dan die Special Ability als een keuze te staan in je mobieltje waar ook eating en drinking en zo staat? ja Reageren
Hayte Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ok ty ik had de zoekfunctie gebruikt maar niet goed gedaan dan,sorry.maar nog een vraagje komt dan die Special Ability als een keuze te staan in je mobieltje waar ook eating en drinking en zo staat? ja verhelderend: ja, bijvoorbeeld bij LJ zie je bij hem Guns staan, omdat je van hem wapens krijgt [/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.