weaponmr Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Is het jullie ook opgevallen dat de auto's als het groen is stoppen, en als het rood is gaan rijden. Of is dat alleen bij mij? Is eigenlijk wel grappig. Bewerkt: 20 september 2008 door weaponmr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 Ja, meestal kan er maar één auto door groen rijden en de rest moet dan weer wachten... Soms rijden ze wel door rood maar meestal niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 Ja, meestal kan er maar één auto door groen rijden en de rest moet dan weer wachten...Soms rijden ze wel door rood maar meestal niet... nee elke auto, ook de voorste, en ze stopten als het groen was, en gaan pas rijden als het licht weer rood is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVOwns Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 Mmm... bij mij is dat niet. als ie groen is rijden ze en bij rood stoppen ze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 Is het jullie ook opgevallen dat de auto's als het groen is stoppen, en als het rood is gaan rijden. Of is dat alleen bij mij? Is eigenlijk wel grappig. Ik heb dit ook heel soms, maar niet vaak. Vaak rijden ze bij mij door rood als ze een bocht maken. Voor de rest eigenlijk niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2008 Is het jullie ook opgevallen dat de auto's als het groen is stoppen, en als het rood is gaan rijden. Of is dat alleen bij mij? Is eigenlijk wel grappig. Ik heb dit ook heel soms, maar niet vaak. Vaak rijden ze bij mij door rood als ze een bocht maken. Voor de rest eigenlijk niet Het kan best dat het niet vaak gebeurt, heb vanogtend om 2uur me ps3 gehaald met gta 4, misschien is het bij mij ook zo. ps: dat ze door rood rijden in een bocht, in Amerika mag je door rood rijden als je naar rechts gaat, maar je mag geen verx hinderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 Is het jullie ook opgevallen dat de auto's als het groen is stoppen, en als het rood is gaan rijden. Of is dat alleen bij mij? Is eigenlijk wel grappig.Vawege dat krijg ik vaak ongewild een deuk in me auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 Is het jullie ook opgevallen dat de auto's als het groen is stoppen, en als het rood is gaan rijden. Of is dat alleen bij mij? Is eigenlijk wel grappig.Vawege dat krijg ik vaak ongewild een deuk in me auto Klopt, dat komt doordat je niet midden op de weg mag stoppen, en de auto's achter je zien blijkbaar niet dat er een stoplicht is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Ja heel veel auto's remmen te laat bij een rood stoplicht, en dan stoppen ze net voorbij het stoplicht en dan rijden ze maar door. Dat is de oorzaak.. Wat ook heel dom is, is als je heel netjes aan het rijden bent en stopt voor rode lichten, dat auto's jou gewoonweg beginnen te duwen, of ze gaan voordringen bij een rood stoplicht. Vooral taxi's doen dat.. Heel stom. Bewerkt: 23 september 2008 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 Ja heel veel auto's remmen te laat bij een rood stoplicht, en dan stoppen ze net voorbij het stoplicht en dan rijden ze maar door. Dat is de oorzaak..Wat ook heel dom is, is als je heel netjes aan het rijden bent en stopt voor rode lichten, dat auto's jou gewoonweg beginnen te duwen, of ze gaan voordringen bij een rood stoplicht. Vooral taxi's doen dat.. Heel stom. Zie mijn bovenstaande post voor de rede En niet vooral taxi's doen dat, dat komt dan waarschijnlijk doordat er vaak taxi's rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) ik heb dat vaak als ze snel rijden en dan ineens zien dat het rood is, haperen ze even en rijden dan soms door het rood Bewerkt: 23 september 2008 door Ely Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GIGAgangster1 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 Bij mij is dit niet zo hoor Michien een bug ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2008 Bij mij is dit niet zo hoor Michien een bug ? Ik zou eens goed opletten bij stoplichten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 aha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twinskyh Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Volgens mij is er ergens bij Star Junction een stoplicht waar het inderdaad zo is dat ze bij rood doorrijden en bij groen stoppen. Tenminste, dat dacht ik een keer te zien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.