Hayte Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ja heel veel auto's remmen te laat bij een rood stoplicht, en dan stoppen ze net voorbij het stoplicht en dan rijden ze maar door. Dat is de oorzaak..Wat ook heel dom is, is als je heel netjes aan het rijden bent en stopt voor rode lichten, dat auto's jou gewoonweg beginnen te duwen, of ze gaan voordringen bij een rood stoplicht. Vooral taxi's doen dat.. Heel stom. dan moet je haperend gas geven, waardoor je niet zo heel veer vooruitgaat, maar omdat je vooruitgaat, denken ze dat je nog aan het rijden bent, dus dringen ze niet voor Ik heb hier altijd dat de mensen die naar het noorden rijden, altijd stoppen voor groen, en rijden voor rood... dit komt denk ik doordat de mensen die naar het zuiden rijden andere stoplichten hebben voor de mensen die naar het noorden rijden, en dat de noordenaars de stoplicht volgen van de zuidenaars Reageren
GtaSlave Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 (bewerkt) Is het jullie ook opgevallen dat de auto's als het groen is stoppen, en als het rood is gaan rijden. Of is dat alleen bij mij? Is eigenlijk wel grappig. Ik heb dit ook heel soms, maar niet vaak. Vaak rijden ze bij mij door rood als ze een bocht maken. Voor de rest eigenlijk niet In Amerika mag je door rood als je naar rechts afslaat als er geen bord staat/verkeer van links komt. Bewerkt: 27 september 2008 door GtaSlave Reageren
maus1994 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 bij oranje mag je toch ook gewoon nog snel doorijden misschien doen ze dat wel . maar dat oranje licht in gta4 staat ook zo kort op oranje Reageren
BRB Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Het verkeer is gewoonweg assiocaal Ik beloof het je . Na 5 minuten heb je brandende auto ... Reageren
maus1994 Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 hahahah dat moet je wel heeeeeel veel rammen ! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Bij mijn IV is dat niet zo. Dat de Auto's bij groen stoppen en bij rood doorrijden. Reageren
weaponmr Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Het verkeer is gewoonweg assiocaal Ik beloof het je . Na 5 minuten heb je brandende auto ... of..................................... Je kan gewoon niet rijden!! xD Reageren
maus1994 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Het verkeer is gewoonweg assiocaal Ik beloof het je . Na 5 minuten heb je brandende auto ... of..................................... Je kan gewoon niet rijden!! xD hhahahah ja , of je bent blind Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.