Jump to content

stoplichten


weaponmr

Recommended Posts

Ja heel veel auto's remmen te laat bij een rood stoplicht, en dan stoppen ze net voorbij het stoplicht en dan rijden ze maar door. Dat is de oorzaak..

Wat ook heel dom is, is als je heel netjes aan het rijden bent en stopt voor rode lichten, dat auto's jou gewoonweg beginnen te duwen, of ze gaan voordringen bij een rood stoplicht. Vooral taxi's doen dat.. Heel stom. :duh:

dan moet je haperend gas geven, waardoor je niet zo heel veer vooruitgaat, maar omdat je vooruitgaat, denken ze dat je nog aan het rijden bent, dus dringen ze niet voor :puh:

Ik heb hier altijd dat de mensen die naar het noorden rijden, altijd stoppen voor groen, en rijden voor rood... dit komt denk ik doordat de mensen die naar het zuiden rijden andere stoplichten hebben voor de mensen die naar het noorden rijden, en dat de noordenaars de stoplicht volgen van de zuidenaars :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het jullie ook opgevallen dat de auto's als het groen is stoppen, en als het rood is gaan rijden. Of is dat alleen bij mij? Is eigenlijk wel grappig.

Ik heb dit ook heel soms, maar niet vaak. Vaak rijden ze bij mij door rood als ze een bocht maken. Voor de rest eigenlijk niet :tu:

In Amerika mag je door rood als je naar rechts afslaat als er geen bord staat/verkeer van links komt.

Bewerkt: door GtaSlave
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...