VerdantMeadows Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Als ik de vigilante missies doe word ik na level 10 of zo al van m'n motor afgeschoten (door politie én verdachten). Ik gebruik geen cheats en armour werkt ook niet. Plz, help me out! Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Het is inderdaad moeilijk. Probeer het met een Rhino of Hunter, Dan gaat het veel gemakkelijker. Op een motor is het nog te doen maar in een auto al helemaal niet. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) De beste keus lijkt mij toch echt de motor, aangezien het daarop het makkelijkst is om tussen het verkeer door te zigzaggen, en de kogels van de criminelen te ontwijken. Een Hunter is ook een mogelijkheid, maar gebruik deze niet in de Badlands, dat zou nog wel eens verkeerd kunnen aflopen. De Rhino is op zich een goede keus, maar de kans dat je omstanders raakt is vrij groot, waardoor je al snel een ongewenst wanted level aan je broek hebt hangen. Een hoge Driving Skill is ook handig meegenomen, want dat kleine beetje extra controle over je voertuig kan in gebieden als de Badlands en op snelwegen een wereld van verschil maken. De moraal van dit verhaal: HPV1000 + Hoge driving skill = Bijna altijd succes (Mocht je meer willen weten, check >Deze< pagina op WikiGTA dan eventjes! ) Bewerkt: 21 september 2008 door Silverbyte Reageren
VerdantMeadows Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ja, het probleem is dat ik alleen maar aan een Hunter kan komen als ik alle goude medailles haal in de flying school, maar ik ben niet echt een held in vliegen. De Rhino heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die heb ik uit Area 51 gehaald en kreeg ik dus meteen 5 sterren. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ja, het probleem is dat ik alleen maar aan een Hunter kan komen als ik alle goude medailles haal in de flying school, maar ik ben niet echt een held in vliegen. De Rhino heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die heb ik uit Area 51 gehaald en kreeg ik dus meteen 5 sterren.Als goud op de vliegschool te lastig is en als je een paar sterren aan je broek lastig vindt kan je de Hunter ook krijgen m.b.v. de Airraces in Las Venturas. Start de race Heli Hell en vlieg naar je naam, zet 'm dan in je hangar en laat de race mislukken. Dan kan je daarna die Hunter uit je hangar pakken. Succes PS 51 is geen verwijzing naar sex, je bedoeld 69. Reageren
VerdantMeadows Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Gelukt! Ik heb een Hunter gekregen dankzij Heli Hell en ik heb nu level 22 gehaald (toen heb ik mezelf laten ontploffen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.