W3sl3y Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ik heb heel het spel al uitgespeeld en heb nog niet tegengekomen ik zal er mss nie op gelet hebben :unsure: Dat kan niet, Als je de auto school afgemaakt hebt zie je hem en ze rijden overal best veel. En als je het helespel al hebt uitgespeeld dan heb je ook de races gedaan en daar moet je volgens mij ook in een Super GT rijden. mzzl wesley Reageren
Mathiz Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) ik heb heel het spel al uitgespeeld en heb nog niet tegengekomen ik zal er mss nie op gelet hebben :unsure: nou ik denk niet dat je dan het spel hebt uitgespeelt want je rijd er in een bij city slikking (laatste missie rijschool) en je krijgt hem als je alles brons hebt bij de rij school en na de rijschool kun je later nog missie doen voor wangs cars dus... (of je hebt gewoon niet opgelet zoals je al zij) nadat je de rijschool hebt gehaald, staat hij daar ook op het (of is het De) parkeerplaats het is de EDIT:oeps ik had niet gezien dat er een pagina 2 was dus heb ik perongeluk het zelfte getypt Bewerkt: 29 maart 2005 door Mathiz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.