MegaPilot Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Heej forummertjes, ik heb het begintopic gelezen, maar ik vind het nogal onhandig om al die info te checken... Dus aub: Computer Fabrikant: Sony Corporation Computermodel: VGN-N31M_W Computernaam: BRECHT Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Sony Corporation Model: VAIO BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies LTD BIOS Model: Phoenix NoteBIOS 4.0 Release 6.1 Processor Model: Intel® Core2 CPU T5300 @ 1.73GHz Kloksnelheid: 1729 MHz Geheugen Grootte: 1014 MB RAM Harde schijf Bestandstype: NTFS Grootte: 111,78 GB Vrije ruimte: 86,39 GB Videokaart Model: Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family Beeldprocessor: Intel® GMA 950 Geheugengrootte: 128 MB Drivers: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4543 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: x Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 60 Hz Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek High Definition Audio DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Professional Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 2 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Kan m'n pc SA aan? Alvast bedankt! MegaPilot. Bewerkt: 3 november 2008 door MegaPilot Reageren
Wickedmen Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Heej forummertjes, ik heb het begintopic gelezen, maar ik vind het nogal onhandig om al die info te checken...Dus aub: Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Sony Corporation - Computermodel: VGN-N31M_W - Computernaam: BRECHT - Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Sony Corporation - Model: VAIO - BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies LTD - BIOS Model: Phoenix NoteBIOS 4.0 Release 6.1 Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Intel® Core2 CPU T5300 @ 1.73GHz - Kloksnelheid: 1729 MHz Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 1014 MB RAM Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype: NTFS - Grootte: 111,78 GB - Vrije ruimte: 86,39 GB Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family - Beeldprocessor: Intel® GMA 950 - Geheugengrootte: 128 MB - Drivers: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4543 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) - Model: Plug en Play-monitor - Schermresolutie: x - Kleurkwaliteit: 32-bits - Frequentie: 60 Hz Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Realtek - Model: Realtek High Definition Audio DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 9.0c Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft Windows XP Professional - Versie: 5.1.2600 - Service Pack: Service Pack 2 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Kan m'n pc SA aan? Alvast bedankt! MegaPilot. ja op mid Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Hoe bedoel je op mid? MegaPilot. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Op medium,dus niet op het hoogste. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Is medium slechte kwaliteit? MegaPilot. P.S.: Dit is een laptop he Bewerkt: 20 september 2008 door MegaPilot Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Is medium slechte kwaliteit?MegaPilot. P.S.: Dit is een laptop he op een Latop SA spelen is zeer onhandig omdat je geeen Numpad hebt en die heb je nodig voor de Special keys Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Is medium slechte kwaliteit?MegaPilot. P.S.: Dit is een laptop he op een Latop SA spelen is zeer onhandig omdat je geeen Numpad hebt en die heb je nodig voor de Special keys Mja... Ik wou gewoon even informeren Bedankt allemaal! MegaPilot. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Medium is geen slechte kwaliteit,maar ook geen heel goede. En trouwens zamg01d op mijn laptop heb ik WEL een numpad. Mvg PTC. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 En trouwens zamg01d op mijn laptop heb ik WEL een numpad. Er zit niet op iedere Laptop een Numpad. Er is wel als je gene Numpad hebt een manier maar die is nogal irritant te gebruiken. DMV de 'FN' Toetsen. IIG is Medium tussen slecht en goed in nu naar bedje toe Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 En trouwens zamg01d op mijn laptop heb ik WEL een numpad. Er zit niet op iedere Laptop een Numpad. Er is wel als je gene Numpad hebt een manier maar die is nogal irritant te gebruiken. DMV de 'FN' Toetsen. IIG is Medium tussen slecht en goed in nu naar bedje toe Ik heb een Numpad op m'n laptop, maar ik vind het nogal onhandig . Allemaal bedankt! MegaPilot. Reageren
vice Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ja normaalgezien zal hij het wel aan kunnen! Ik zelf heb ook 1GB ram, maar door mijn videokaart is daar nog maar 768 mb ram van over, en daarom moet ik op laagste spelen(ik heb vista, maar ik ga er binenkort geheugen bijsteken). Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik heb een Numpad op m'n laptop, maar ik vind het nogal onhandig .Je kan de toetsen aanpassen aan je eigen voorkeur, dus als die numpad-toetsen op jou toetsenbord onhandig zijn kan je daar andere knoppen voor instellen. Reageren
TommyGunz Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Pfeh. Ik heb niet eens een video kaart. Ik heb een Pentium D 2.66 GH. 1GB Ram. Maar een of ander stuk geintrigeerd afval voor video en geluid. Dit is ook onze gezinscomputer, dus mijn vader wil AVG (anti-virus) erop houden. Maar dat slokt wel weer zo'n 60 tot 80 MB RAM geheugen op. Hiermee kan deze computer alles op minimaal NET spelen, als de computer in een goed humeur is. Houd dit in gedachten als minimale systeemeisen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik heb een Numpad op m'n laptop, maar ik vind het nogal onhandig .Je kan de toetsen aanpassen aan je eigen voorkeur, dus als die numpad-toetsen op jou toetsenbord onhandig zijn kan je daar andere knoppen voor instellen. Weet ik wel Maar ik ben nog aan het nadenken of ik hem ga kopen (SA) MegaPilot. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Hoe kun je zien wat je systeem is? Dan zal ik hem ook posten en vragen of m'n pc geschikt is voor GTA: SA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.