Jump to content

Kan ik SA aan?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is in principe niet nodig, de minimale systeemeisen staan zowel in de readme van het spel als op WikiGTA: >klik< Mocht je er zelf niet uitkomen maak dan gebruik van de Infotool van Flitskikker.

Geplaatst:
Dat is in principe niet nodig, de minimale systeemeisen staan zowel in de readme van het spel als op WikiGTA: >klik< Mocht je er zelf niet uitkomen maak dan gebruik van de Infotool van Flitskikker.

Ik snap niet hoe dat werkt. Kan iemand dat even uitleggen?

Geplaatst:

Ik snap niet hoe dat werkt. Kan iemand dat even uitleggen?

Je snapt niet hoe de Flitskikker Infotool werkt? Je gaat naar het hoofdtopic van de infotool en je zult onderaan 'downloaden' zien staan. Klink op de link en download een passende versie op de website van Flitskikker. Na enkele seconden downloaden heb je het programmaatje binnen en kun je hem openen. Is het je bedoeling om het lijstje te posten, ga dan naar 'BB-Code genereren'. Kopieer de code, post die op het forum en klaar ben je.

Geplaatst:

Oké, thanks Jay. 0_0

computer.gifComputer

• Fabrikant: FUJITSU SIEMENS
  • Computermodel: G31T-M2
  • Computernaam: PC_VAN_TWAN
  • Systeemtype: X86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: FUJITSU SIEMENS
  • Model: G31T-M2
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: Default System BIOS

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Pentium® Dual CPU E2140 @ 1.60GHz
  • Kloksnelheid: 1200 MHz

memory.gifGeheugen

• Grootte: 1014 MB RAM

harddisk.gifHarde schijf

• Bestandstype: CDFS
  • Grootte: 137,33 GB
  • Vrije ruimte: 103, GB

videocard.gifVideokaart

• Model: Intel® G33/G31 Express Chipset Family
  • Beeldprocessor: Intel® GMA 3100
  • Geheugengrootte: 320 MB
  • Drivers: igdumd32.dll, versie 7.14.10.1409

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1680x1050
  • Kleurkwaliteit: 32-bits
  • Frequentie: 60 Hz

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: Realtek
  • Model: Realtek High Definition Audio

directx.gifDirectX

• Versie: 10.0

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Basic
  • Versie: 6.0.6000
  • Service Pack: Onbekend

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool

Kan ik hem aan?

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik bump dit topic omdat Can You Run It zegt dat ik 'm niet met de aanbevolen systeemeisen kan spelen. Can You Run It zegt dat m'n Videokaart niet genoeg is om SA te spelen. Is dit waar? Ik heb de aanbevolen Specificaties al bekeken maar m'n Videokaart is geen 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) maar een

videocard.gifVideokaart

• Model: Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family

• Beeldprocessor: Intel® GMA 950
  • Geheugengrootte: 128 MB
  • Drivers: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4543

Enkel kenners svp...

Alvast bedankt!

Mvg,

MegaPilot.

Btw: M'n SA komt binnen een paar dagen. :)

Edit: Bekijk ook m'n andere Specificaties maar, Can You Run It zegt nu dat er andere bepaalde dingen ook niet goed zijn. Het zijn dingen waar ik eerlijk gezegd nog nooit van heb gehoord. Zoals:

Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - No

Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 0.0

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Zo te zien heb je een on-board videokaart en deze is niet goed genoeg voor GTA:SA. Het geheugen (128MB) is hoogstwaarschijnlijk niet het geheugen van de kaart zelf maar waarschijnlijk gedeeld geheugen. Daarnaast is het de vraag of het wel een 32bits videokaart is. Een on-board videokaart is vaak niet toereikend voor spellen. Ik raad je aan om een goede videokaart in te bouwen, maar wil je met deze PC uiteindelijk ook GTA IV kunnen spelen zal je nog meer aanpassingen moeten doen en dan is het misschien een optie om een nieuwe PC aan te schaffen. Informeer verder maar even in het Computer Talk forum voor advies m.b.t. de videokaart of evt. een andere PC. Hmmm ... volgens mij gaat het hier om een laptop, deze zijn nagenoeg niet uit te breiden. :7

Hallo, ik bump dit topic omdat Can You Run It zegt dat ik 'm niet met de aanbevolen systeemeisen kan spelen. Can You Run It zegt dat m'n Videokaart niet genoeg is om SA te spelen. Is dit waar? Ik heb de aanbevolen Specificaties al bekeken maar m'n Videokaart is geen 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) maar een

videocard.gifVideokaart

• Model: Mobile Intel® 945GM Express Chipset Family

• Beeldprocessor: Intel® GMA 950
  • Geheugengrootte: 128 MB
  • Drivers: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4543

Enkel kenners svp...

Alvast bedankt!

Mvg,

MegaPilot.

Btw: M'n SA komt binnen een paar dagen. :)

Edit: Bekijk ook m'n andere Specificaties maar, Can You Run It zegt nu dat er andere bepaalde dingen ook niet goed zijn. Het zijn dingen waar ik eerlijk gezegd nog nooit van heb gehoord. Zoals:

Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - No

Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 0.0

Je videokaart zou geen probleem moeten zijn, ik heb eerlijk gezegd ook nooit gehoord van die andere dingen.

Edit: Nvm, Mzgunu heeft m al

Bewerkt: door Pemp
Geplaatst:
Zo te zien heb je een on-board videokaart en deze is niet goed genoeg voor GTA:SA. Het geheugen (128MB) is hoogstwaarschijnlijk niet het geheugen van de kaart zelf maar waarschijnlijk gedeeld geheugen. Daarnaast is het de vraag of het wel een 32bits videokaart is. Een on-board videokaart is vaak niet toereikend voor spellen. Ik raad je aan om een goede videokaart in te bouwen, maar wil je met deze PC uiteindelijk ook GTA IV kunnen spelen zal je nog meer aanpassingen moeten doen en dan is het misschien een optie om een nieuwe PC aan te schaffen. Informeer verder maar even in het Computer Talk forum voor advies m.b.t. de videokaart of evt. een andere PC.

Ik wil geen Gta IV spelen op m'n PC hoor. :)

Maar is hij zelfs niet goed genoeg op 'm op Low te spelen? :cry:

Het is een laptop, by the way...

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Ik wil geen Gta IV spelen op m'n PC hoor. :)

Maar is hij zelfs niet goed genoeg op 'm op Low te spelen? :cry:

Het is een laptop, by the way...

Alvast bedankt.

Dat het een laptop is zag ik later pas (Mobile Intel). Tja probeer het gewoon, dan kom je er vanzelf achter. :7 Maar waarschijnlijk mag je niet teveel verwachten van de grafische kwaliteit.

@ hieronder: Dan heb je teveel betaald voor GTA:SA, deze kan je kopen voor €10 tot €15.

Dat het een laptop is zag ik later pas (Mobile Intel). Tja probeer het gewoon, dan kom je er vanzelf achter. Maar waarschijnlijk mag je niet teveel verwachten van de grafische kwaliteit.

Anders heb ik twintig euro verspild. :(

Maar ik zal het proberen, toch bedankt voor de info Koe. :)

@ hierboven: Ik vond 'm echt nergens! Ik heb 'm kunnen bestellen bij een winkel. Bij een andere winkel zeiden ze: "Sorry, we kunnnen er niet meer aan geraken." :duh:

Wel bedankt voor al deze info. :)

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...