Jump to content

Bierbuikje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Simpel, maar gewaagd.

Ik vind hem geslaagd.

Modern uitzicht.

Wat zal ik je geven?

Ik ben goed gezind vandaag;

8/10

Met deze sig. kan je al fluitend en zonder schaamte over het forum rondlopen :)

MegaPilot.

M'n 20ste post vandaag, nu kap ik er mee :puh:

@ hieronder:Hopelijk zit ik dan in je gang!

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind 'm ook goed gemaakt. Heel simpel (maar een paar kleuren gebruikt) en je hebt er veel diepte in gemaakt. Hij lijkt een beetje op onze nieuwe sigs die eraan zitten te komen. Misschien had je van die strepen, bandenprofiel moeten maken, dan lijkt het pas echt mooi, en dan moet je die strepen ook een beetje over de tekst laten lopen.

8/10

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:
Anyone or nobody?

Anyone! :puh: Oke ff serieus, hij is erg mooi. De effecten zijn mooi, de tekst is mooi. De rand is mooi, en de lettertype is mooi. Tja.... wat zal ik je geven voor Rate? Uhhmm, erg mooi..... Een f*cking dikke 8.7/10 :tu:

Geplaatst:

Hij is wel mooi maar lijkt behoorlijk op vorige sigs van je waar ook je naam op stond. Misschien dat je een keer een andere style kan proberen, ik vind dat je nu wel hebt bewezen dat je deze manier van sigs maken wel beheerst dus probeer eens wat anders zou ik zeggen.

Het zou misschien ook leuk zijn om ook eens een mooie avatar te maken aangezien je vaak van sig wisselt maar weinig van avatar en ik ben ook een beetje benieuwd hoe die er dan uit gaat zien. Als je een avatar wilt/gaat maken wil ik je we deze tip geven, zet je volledige naam niet in je avatar omdat dat niet past en dat verpest meestal de avatar, een avatar heeft namelijk geen tekst nodig maar een B om te laten zien dat hij van jou is kan natuurlijk nooit kwaad. Je moet iig van de fonts afblijven!

Veel succes ermee!

Geplaatst:

Prachtig!

Mooi modern, kleuren passen erg goed bij elkaar, en mooi font!

8.5/10

PS: Kan je me het font geven?

En ff uitleggen hoe je die installeerd? :7

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...