Jump to content

Laatste 4 creatied.

Recommended Posts

Geplaatst:

De sig:

xp58wh.jpg

1ste voor een spelersprofiel.

2lxxtgw.png

Sorry dat er geen border om zit maar die verween bij het uploaden.

2de voor een spelersprofiel.

2rm4fav.png

3de voor een clanprofiel:

1hxgtt.png

Rates zijn welkom.

Geplaatst:

Ik ga nu even alleen de sig raten. ^_^

Mooie kleuren en effecten, alleen ik kan niet zien wat het is, of waar het over gaat. :7

Voor de rest: Heel mooi!

7/10

Geplaatst:

Had je misschien een optie fout staan? Want als je Stroke doet dan kun je uit 3 dingen kiezen waar die moet komen: Outside, Center en Inside. Kies dan Inside en de border is weer goed.

Geplaatst:

Had je misschien een optie fout staan? Want als je Stroke doet dan kun je uit 3 dingen kiezen waar die moet komen: Outside, Center en Inside. Kies dan Inside en de border is weer goed.

Nee ik heb het 2 keer geprobeerd maar hij uploadt de brder niet(op mijn computer staat hij er wel op.

Geplaatst:

Ik rate enkel de eerste:

FONT.png Lettertype: 7,46666666666667

• Plaatsing: 9
  • Face: 8
  • Kleur: 5,4

RENDER.png Render: 8,5

• Plaatsing: 8
  • Mooiheid: 9,5
  • Ingeblend: 8

BORDER.png Border: 7,75

• Stijl: 8
  • Dikte: 7,5

COLOR.png Kleur: 7,25

• Stijl: 9,5
  • Verdeling: 5

BACKGRND.png Achtergrond: 9,5

EFFECTS.png Effecten: 10

OTHERS.png Overige: 8,5

BNSPNTS.png Bonuspunten: 9

COMMENTS.png Commentaar:

Mooie Signature, alleen wat teveel van het blauw, de kleur van je naam in je Sig. zou anders moeten, vind ik. :)

Anders Top-Signature! :)

KUTGW!

TOTAAL: 8,495833

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures

MegaPilot.

Geplaatst:

Laat ik maar beginnen met de eerste en eindigen met de laatste. :Y Wel kan ik je nu al melden dat je van kleurrijke sigs houdt. ;)

De eerste is in zijn geheel best mooi alleen het blauwe is alleen wat overheersend en wat mij opviel aan de border is dat hij aan de onderkant wat moeilijker te zien is, deze kun je naar mijn mening beter wat donkerder maken met behulp van Contrast en Helderheid (of andersom). De teskt is goed geplaatst en je hebt het juiste lettertype gekozen voor deze sig en hij is goed ingeblend.

De tweede vind ik een beetje klein, verder vind ik ook dat je moeilijk dingen van elkaar kunt onderscheiden wat bij de eerste sig ook een beetje het geval was en dat komt denk ik door de kleuren en dat is best jammer maar geeft wel een professionele indruk vind ikzelf. De tekst vind ik niet 100% op de goede plaats en Waterpolo (tekst) vind ik ook niet goed ingeblend en ook niet goed geplaatst wat ik best jammer vind aangezien je in je eerste sig liet juist liet zien dat je dat zo goed kon.

De derde heeft ook weer een overheersende blauwe kleur die ik eigenlijks deze keer best wel mooi vind hoewel je dat voortaan beter iets minder kan doen naar mijn mening. De teskt vind ik mooi ingeblend en goed geplaatst en de border vind ik echt fantastisch dus daar hoef je sowieso niks aan te veranderen. Veel meer kan ik er niet over zeggen omdat het ook bij elkaar niet veel speciaals bezit maar hij is zeker geslaagd! Deborder is simpel maar maakt het wel helemaal af en ook deze is prima geslaagd!

De laatste is heeft niet zo'n overheersende kleur en dat vind ik toch in het geheel wel een groot pluspunt en zoiets zou je vaker moet proberen want dat kun je ook harstikke goed. De achtergrond is goed gevuld en niet te leeg maar ook zeker niet te druk dus die is helemaal goed! LEGEND staat er met een mooi bij en de plaatsing is ook perfect, in het midden zodat het de aandacht krijgt die het nodig heeft alleen wat ik jammer vind is de tekst I am a legend want deze is ook niet ingeblend en ik vind dat je die beter weg kunt laten net zoals bij vorige sigs waar je ook een witte tekst erbij hebt gedaan. Ikzelf vind dat namelijk niet mooi maar als je dat zelf juist wel mooi vind hoef je er niks van aan te trekken.

Ik hoop dat je iets met mijn tips gaat doen en ik zou graag meer van je werk willen raten. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...