Timske Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Hoe kan ik websites blokkeren, ik ga er denk ik een paar blokkeren. Of hoe kan ik bijvoorbeeld als ik naar een site ga die 18+ is en die ik nooit gezien heb ofso als ik daar dan heen ga dat die dan automatisch geblokeert word. Want dalijk krijg ik een virus zoals mijn vriend en daar zit ik niet op te wchten Reageren
The Wizard Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ouderlijk toezicht misschien dat kun je instellen. Reageren
Timske Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 En mijn vraag, waar/hoe kan ik dat instellen? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 In Vista . Je kan ook iets anders regelen. Ik edit zo wel. Reageren
Timske Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik heb vista Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Je kunt ook je HOSTS-bestand bewerken om websites te blokkeren. Het bestand heet "hosts" (geen extensie), en bevindt zich waarschijnlijk in deze map: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc Er staat standaard al "127.0.0.1 localhost" in. Laat die staan! Daarna kun je andere websites blokkeren, door het laatste cijfer steeds te verhogen en het adres er achter zetten. Als je bijvoorbeeld een hekel aan GTAForum hebt, zou dit een mooie lijst zijn: 127.0.0.1 localhost127.0.0.2 www.gtaforum.nl 127.0.0.3 www.gtagames.nl 127.0.0.4 www.wikigta.org Sla daarna het bestand op, en vervolgens zullen deze pagina's niet meer laden. Hopelijk is dit iets wat je zoekt. Mvg, Flitskikker Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Je kunt ook je HOSTS-bestand bewerken om websites te blokkeren.Het bestand heet "hosts" (geen extensie), en bevindt zich waarschijnlijk in deze map: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc Er staat standaard al "127.0.0.1 localhost" in. Laat die staan! Daarna kun je andere websites blokkeren, door het laatste cijfer steeds te verhogen en het adres er achter zetten. Als je bijvoorbeeld een hekel aan GTAForum hebt, zou dit een mooie lijst zijn: 127.0.0.1 localhost127.0.0.2 www.gtaforum.nl 127.0.0.3 www.gtagames.nl 127.0.0.4 www.wikigta.org Sla daarna het bestand op, en vervolgens zullen deze pagina's niet meer laden. Hopelijk is dit iets wat je zoekt. Mvg, Flitskikker werkt dit ook op XP? en hoe zet ik dan een Wachtwoord in Firefox dat de mensen naar elke site die ze gaan een WW moeten invoeren? Tenzei ik inlog bijvoorbeeld Reageren
Wanted Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Je kunt ook je HOSTS-bestand bewerken om websites te blokkeren.Het bestand heet "hosts" (geen extensie), en bevindt zich waarschijnlijk in deze map: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc Er staat standaard al "127.0.0.1 localhost" in. Laat die staan! Daarna kun je andere websites blokkeren, door het laatste cijfer steeds te verhogen en het adres er achter zetten. Als je bijvoorbeeld een hekel aan GTAForum hebt, zou dit een mooie lijst zijn: 127.0.0.1 localhost127.0.0.2 www.gtaforum.nl 127.0.0.3 www.gtagames.nl 127.0.0.4 www.wikigta.org Sla daarna het bestand op, en vervolgens zullen deze pagina's niet meer laden. Hopelijk is dit iets wat je zoekt. Mvg, Flitskikker werkt dit ook op XP? en hoe zet ik dan een Wachtwoord in Firefox dat de mensen naar elke site die ze gaan een WW moeten invoeren? Tenzei ik inlog bijvoorbeeld Ik weet niet zeker of het ook in FireFox werkt, maar in IE in ieder geval wel: Ga naar Extra -> Internetopties -> Inhoud en bij Internetrestricties klik je op Inschakelen. Daar kan je een wachtwoord etc. instellen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Je kunt ook je HOSTS-bestand bewerken om websites te blokkeren.Het bestand heet "hosts" (geen extensie), en bevindt zich waarschijnlijk in deze map: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc Er staat standaard al "127.0.0.1 localhost" in. Laat die staan! Daarna kun je andere websites blokkeren, door het laatste cijfer steeds te verhogen en het adres er achter zetten. Als je bijvoorbeeld een hekel aan GTAForum hebt, zou dit een mooie lijst zijn: 127.0.0.1 localhost127.0.0.2 www.gtaforum.nl 127.0.0.3 www.gtagames.nl 127.0.0.4 www.wikigta.org Sla daarna het bestand op, en vervolgens zullen deze pagina's niet meer laden. Hopelijk is dit iets wat je zoekt. Mvg, Flitskikker werkt dit ook op XP? en hoe zet ik dan een Wachtwoord in Firefox dat de mensen naar elke site die ze gaan een WW moeten invoeren? Tenzei ik inlog bijvoorbeeld Ik weet niet zeker of het ook in FireFox werkt, maar in IE in ieder geval wel: Ga naar Extra -> Internetopties -> Inhoud en bij Internetrestricties klik je op Inschakelen. Daar kan je een wachtwoord etc. instellen. Ik he FF maar daar heb ik al een Hoofdwachtwoord maar dat is als ik bepaalde softare en scripts gebruik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.