TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 waar kan ik de voledige versie van sketchup donwloaden zonder dat ik hem hoef te kopen? Reageren
SWYV Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 een antwoord: illegaal downloaden alleen is dat verboden om erover te praten op dit forum Reageren
Timske Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Zoek op Google.nl naar: Google Sketchup Bewerkt: 21 september 2008 door Timske Reageren
Beagle Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Google.nl En als je het niet begrijpt, kijk dan even hier naar: GOOGLE Sketchup 6 Veel Plezier! Grz, Beagle Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 ok ik heb net google ketchup gedownload. maar nu heb ik nog een vraag: hoe krijg ik mijn model ingame? Reageren
Beagle Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 `Puma´ Van Sketchup tot Ingame Volgende keer even in de master tutorial list kijken he Grz, Beagle Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 `Puma´ Van Sketchup tot IngameVolgende keer even in de master tutorial list kijken he Grz, Beagle 2 van de donwloads die ik heb geprobeerd met sa place manger werkte niet, en bij de derde kreeg ik een melding van "invalid picture" hoe los ik dit op?!? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Waar heb je het over? Zo kan ik je natuurlijk niet helpen Grz, Beagle Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Waar heb je het over? Zo kan ik je natuurlijk niet helpen Grz, Beagle san andreas place manager Reageren
Beagle Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Deze werkt: Klik En met Invalid Picture bedoel in SA Place Manager, of bij de site (Dat zou dom zijn ) Grz, beagle Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 (bewerkt) Deze werkt: Klik En met Invalid Picture bedoel in SA Place Manager, of bij de site (Dat zou dom zijn )Grz, beagle het werkt echt niet. gta.ocx is niet registered zecht ie. ik heb dit al geprobeert: REGSVR32 C:\Users\*******\Downloads\SAPlaceManager\GTA.ocx Bewerkt: 23 september 2008 door TEH_GTA_COLLECTOR Reageren
Beagle Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Als het echt niet werkt kan je als je Sannybuilder hebt met sannybuilder de coordinaten opzoeken. Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 24 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Als het echt niet werkt kan je als je Sannybuilder hebt met sannybuilder de coordinaten opzoeken. sannybuilder? bestaat er niet gewoon een tool waarmee je ingame de coords kan zien? Reageren
Beagle Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) Ja, er is een mod waar je ingame coordinaten kan zien. Alleen ik weet niet waar die staat. Grz, Beagle Bewerkt: 25 september 2008 door Beagle Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2008 iemand miss wel?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.