irani Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Hallo, ik heb een vraag. Is het mogelijk om plaatsnamen zoals Richman in bijvoorbeeld Noord-Amsterdam te veranderen? Zo ja hoe dan en met welke programma? Alvast bedankt! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ja dat kan. Dat moet je doen met de GXT-Editor. Even opzoeken, en veranderen. Succes! Reageren
irani Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ja dat kan.Dat moet je doen met de GXT-Editor. Even opzoeken, en veranderen. Succes! Bedankt voor je reactie maar het lukt me nog steeds niet. Ik open het programma maar ik kan alleen bij de map ''text'' de dialogen en texten veranderen niet de plaatsnamen. kun je me austublieft meer uitleg geven??? Reageren
Beagle Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik heb even gekeken, je moet met je GXT editor naar de map text gaan in je San Andreas, en dan american.gxt aanklikken. Dan klik je op *search*, en dan op *search value*. Typ dan bijv. Richman of Mulholland in, en dan kom je automatisch bij het regeltje van de plaatsnaam *richman* of *Mulholland Intersection*. Dan een kwestie van jouw coole plaatsnaam invullen, opslaan, en spelen Veel Plezier! Grz, Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.