simply Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik wilde gta Sa uninstallen maar ik kan het uninstall bestandje nergens vinden via configuratiescherm>software stond er geen gta bij start>alle programma's>er staat geen rockstar map Deze computer > program files> ook geen rockstar De cd heb ik niet meer had van een vriend geleend en geinstalleerd Hij heeft de cd niet meer dus kan ik niet uninstallen wie kan me helpen? Simply Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Dan kan het volgens mij niet. Of je moet een nieuwe CD Kopen. Hij is tegenwoordig nog maar €15,- Reageren
simply Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 kan het echt niet anders :O simply Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Je moet alles handmatig doen wat normaal gesproken door het uninstall programma automatisch wordt gedaan. Dus alle bestanden verwijderen in de map Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas waar op jou PC GTA:SA is geïnstalleerd. En daarna alle registerverwijzingen naar GTA:SA verwijderen, en dat laatste is geen sinecure. Succes @ hieronder: Nogmaals: succes. Bewerkt: 21 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
simply Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) ik heb bij program files geen rockstar map :S :edit hoe krijg ik hem nou weg dan ?? Bewerkt: 22 september 2008 door simply Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.