homeboy-m5 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 hoi ik heb net de gta 3 twenty ten mod gedownlaod en ik keek god in de readme en dee alles wat ik moest doen ik was klaar start gta 3 op en klik op new game en dan loopt ie vast wat nu? ik had alles nog een keer overgedaan Reageren
GTA Monster Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Het eenigste wat je kan doen is de readme opnieuw lezen. Je gaat me toch niet vertellen dat je zo dom bent om je savegames te laden? >>> Door Bling: Dat kan in het vervolg best wat vriendelijker, hoor.. <<< Reageren
homeboy-m5 Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Het eenigste wat je kan doen is de readme opnieuw lezen. Je gaat me toch niet vertellen dat je zo dom bent om je savegames te laden? ehm.....ik kan heel goed engels en ik heb de readme 3 keer gelezen ik dee alles goed en ik weet dat die save games het niet deden dat stond er bij Reageren
TommyGunz Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik ken die twenty-ten mod niet. Wat voor een mod is het? Reageren
homeboy-m5 Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik ken die twenty-ten mod niet. Wat voor een mod is het? het speelt zich af in 2009 en het is een chaos mensen killen elkaar en je kan ondergronds lopen en zo kijk is op youtube en type in gta 3 tweny ten mod dan zie je wat ik bedoel Reageren
GTA Monster Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik ken die twenty-ten mod niet. Wat voor een mod is het? het speelt zich af in 2009 en het is een chaos mensen killen elkaar en je kan ondergronds lopen en zo kijk is op youtube en type in gta 3 tweny ten mod dan zie je wat ik bedoel Heb jij leren lezen? Twenty Ten, denk eens na. 2010, -xxx-. >>> Door Bling: Gecensueerd. Als je geen normaal antwoord kunt geven, post dan gewoon niet. <<< Reageren
homeboy-m5 Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Heb jij leren lezen? Twenty Ten, denk eens na. 2010, -xxx-.>>> Door Bling: Gecensueerd. Als je geen normaal antwoord kunt geven, post dan gewoon niet. <<< ik weet dat het 2010 heet maar het speelt zich af eind 2009 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.