Jump to content

Iemand Admin maken met IPBfree.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net een Forum op IPB Free gemaakt. Maar ik krijg een lid niet tot Admin omdat ik niet weet hoe het moet. Weet iemand hoe ik een lid Admin maak met IPBfree?

Adminhoemoethet.gif

welke meot ik hebben?

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:
Member Tools of Manage User Ranks. Anders zit je in het verkeerde menu.

nee ik kom er zo niet bij.

---------

Laat maar hoor! Kloep heeft het al via MSN verteld

>>> Door Thundercover: Hiervoor kun je gewoon de Edit-knop gebruiken, zodat je het topic niet opnieuw omhoog werkt. Berichten samengevoegd.<<<

Even voor andere die het ook willen weten, kunnen dan in dit topic kijken:

Je moet gaan naar Find/Edit/Suspend Member. Vervolgens tik je bovenin de naam in, en ga je naar Edit Details. Dan kun je in de bovenste rij de Member Group aanpassen. Dit doe je dan :D

@ GTAMonster:

Bij "Member Tools" kun je IP-Adressen van leden opsporen en kijken hoeveel accounts er zijn met 1 IP, handig voor als je een dubbelaccount hebt bij een member.

"Manage User Ranks" zie ik er niet bij staan. "Ranks" zijn iets anders dan "Groups". "Groups" op dit forum zijn: Admin, Moderator, ML, SL, Lid, Validerend (en Banned zal wel alleen niet in de legenda staan). "Ranks" zijn echter de benamingen onder je Avatar. Bij "User Title/Ranks" kun je de "Rank"s veranderen. Bij "Manage User Groups" kun je de groepen veranderen. Alleen maar toevoegen, andere naam geven en dergelijke. Dus niet mensen aan die groep toevoegen.

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Ik heb dan toch nog een vraagje:

hier staat dat ik als ik een BB-code wil toevoegen dat ik dan naar het ACP moet gaan en dan naar Management. Maar ik kan Management niet vinden. Dus in welke Categroie kan ik die vinden?

Zoals je misschien al (hoop ik) opgemerkt hebt, zien die plaatjes er ook anders uit. Dat komt doordat die tutorial voor een IPB 2.2 forum (en hoger) is en niet voor IPB 1.3 (waar ipbfree op draait). Weet niet of IPBfree deze modificatie ondersteunt, anders zal het niet werken (modificatie kan niet, en via de source ook niet).

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Zoals je misschien al (hoop ik) opgemerkt hebt, zien die plaatjes er ook anders uit. Dat komt doordat die tutorial voor een IPB 2.2 forum (en hoger) is en niet voor IPB 1.3 (waar ipbfree op draait). Weet niet of IPBfree deze modificatie ondersteunt, anders zal het niet werken (modificatie kan niet, en via de source ook niet).

Nemean^inf Helpt me al als ik een BB-code moet toevoegen. Zo heeft ze hij al een soort van Modtag erin gezet, en de Youtube BB-code. Ik hoop dat ze hij me met nog meer kan helpen.

>>> Door Thundercover: Ik hoop dat Nemean mij ook kan helpen, telkens die geslachtsoperaties in posts weer. :N<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...