Jump to content

.Antonio vs tomen888

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Far Cry 2

Soort design: Signature

Size design: 400x130 of 150x400

Render: Mag

Animatie:Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: Iemand?

Geplaatst:

Ik stem op .Antonio

Antonio, je signature ziet er keurig uit, lekker scherp en mooi kleurgebruik. De render is mooi ingeblend door de effecten er om heen, en ook je naam vind ik erg nice. Misschien kun je nog een klein beetje aan de belichting doen, en 'Far Cry 2' iets omhoog schuiven zodat 't hoofd niet in de weg zit. Echt een lekkere signature :sigaar:

Tomen888, jou signature vind ik eerlijk gezegd veel minder mooi dan die van .Antonio, maar niet eens slecht. Wat me als eerste opviel is dat het contrast te hoog staat, waardoor de kleuren te fel zijn en het rondom de render een beetje overbelicht is. De brushes aan de linkerkant van de signature vind ik niet zo mooi, het loopt niet zo mooi over op de lichtgele brushes. En ook de kleur van de tekst vind ik wat minder. Je border had je misschien ook anders kunnen doen, bijvoorbeeld 1px zwart, want deze is een beetje onduidelijk. Volgende keer beter.

Geplaatst:

.Antonio: Mooie sig (iets te hoog maar goed :? ). Mooi gemaakt, ziet er allemaal keurig uit.

tomen888: Redelijk, ik zou iets meer variatie in je signature brengen. Licht achter die kerel is iets te fel, maar verder past het allemaal goed bij elkaar. Naam mooi verwerkt.

Ik stem op .Antonio

Geplaatst:

tomen888, een keurige signature maar de manier waarop jij met de licht en felheid aan de slag gaat spreekt mij zeker niet aan. Vooral om de render heen zie ik dit te vaak terug en ben je iets te ver gegaan. Het is prima om sommige onderdelen wat nadruk te geven maar het moet niet té fel worden. Je tekst was verder op een andere plek mooier geweest en ook je border zou er met een 1 pixel zwarte border veel beter uit zien, zoals M4X al zei. Al met al een leuke signature maar er is hier en daar toch veel op aan te merken.

.Antonio, jij hebt gekozen voor een ander formaat. Ik kan zeggen dat dit er perfect is uitgekomen. Persoonlijk vind ik de tekst onder de render zijn hoofd door, juist wel mooi. Ook het kleurgebruik, de lichteffecten en de goed ingeblende render zien er keurig uit. Ik vind dat je met het bruine over de render's broek iets te ver bent gegaan, het had iets lichter gekund op dat vlak, veel maakt het echter niet uit. Voor de rest ben je goed aan de slag gegaan met het kleurgebruik en ook je border is in orde. Een nette en complete signature.

Stem: .Antonio

Geplaatst: (bewerkt)

.Antonio:

Ik vind deze mooi geslaagd maar ik zal wel alle onderdelen van je sig eens doornemen. Ik begin met de achtergrond, deze is een soort van vervaagd zodat de render extra opvalt en ookal is de achtergrond vervaagd, ik vind hem daarom erg mooi. Het effect dat je onder bij je sig hebt vind ik ook erg mooi en het past goed bij de rest vind ik en daar heb ik dus ook niks aan op te merken wat dan eventueel de volgende keer beter kan. Voor de tekst heb je wel het juiste font uitgekozen alleen niet de juiste plaats vind ik. Je naam zit goed op z'n plaats en heb je een goed kleurtje gegeven en goed ingeblend alleen de andere tekst zit een beetje achter het hoofd van je render verscholen en dat is wel jammer want je had hem denk ik ook prima wat meer naar boven kunnen plaatsen. De border is klein maar fijn en ook aan dit onderdeel heb ik niks aan op te merken het enige wat beter kan is dat je de tekst FAR CRY wat meer naar boven plaatst ik vind dit daarom ook een top signature!

tomen888:

Ook bij jou zal ik even alle onderdelen van je sig doornemen en je tips geven wanneer je ze nodig hebt en ook bij jou zal ik beginnen bij de achtergrond van je signature. De achtergrond vind ik iets te saai omdat er verder geen mooi effect in zit en niet echt wat me de render heeft te maken en je betrekt de render er niet goed bij en dat is wel jammer. Bij Antonio zijn sig keek ik meteen naar de render omdat hij de achtergrond wat had vervaagd maar jou'n achtergrond is zo fel dat ik bij die van jou meteen werd afgeleid daardoor, misschien dat je dan ook zoiets kan doen met jou'n achtergrond zodat de render wat meer in de kijk staat als je begrijpt wat ik bedoel. Over de render heb ik weinig te zeggen maar wat ik wél even wil vermelden is dat hij veel te veel is ingeblend omdat je de randen van je render niet eens meer kan zien. De een kan dat wel mooi vinden maar ik vind dat dit wel de hele render heeft verpest. Je tekst is niet goed geplaats, liever ergens waar hij niet tegen de render aan zit want nou heeft hij een schutkleur (de tekst). Je border vind ik wat te onopvallend en die kun je misschien iets lichter maken totdat je het duidelijk kan zien of gewoon 1 pixel zwart om je sig zoals Antonio ook heeft gedaan.

Vote: .Antonio

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:

Winnaar .Antonio, een punt voor jou! Tomen888, helaas. Aangezien je nog geen punten hebt, veranderd er voor jou niets.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...