Leadx Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ik was vandaag GTA 2 aan het doen en toen ik een militaire dood schoot sloot GTA 2 zich zelf af hoe kan dit?? :angry: Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Ik heb het ook wel 's... GTA2 is zo af en toe nogal onstabiel. Waar het aan ligt en wat er aan te doen is is helaas onduidelijk. Heb je er continu last van of alleen zo af en toe? En welke versie heb je? Reageren
Leadx Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Ik heb het ook wel 's... GTA2 is zo af en toe nogal onstabiel. Waar het aan ligt en wat er aan te doen is is helaas onduidelijk. Heb je er continu last van of alleen zo af en toe? En welke versie heb je? dat heb ik wel vaker en ik heb GTA 2 gedownload maar niet via rockstar Classic Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Dan heb je of de demo via gta2.com, of een illegale versie. Probeer de legale versie van Rockstar Classics te downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.