Timske Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Als ik mijn server blijkbaar voor iedereen open zet moet ik blijkbaar iets met mijn router doen, maar wat? Reageren
recromancer Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Als ik mijn server blijkbaar voor iedereen open zet moet ik blijkbaar iets met mijn router doen, maar wat? zoek ff bij SA:MP port forwarden of wat daarmee te maken hebt. je hebt alleen paar motors en vrachtwagens in je server, dus ik hoop dat je niet mijn sas.pwn gaat gebruiken :] Reageren
Timske Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Als ik mijn server blijkbaar voor iedereen open zet moet ik blijkbaar iets met mijn router doen, maar wat? zoek ff bij SA:MP port forwarden of wat daarmee te maken hebt. je hebt alleen paar motors en vrachtwagens in je server, dus ik hoop dat je niet mijn sas.pwn gaat gebruiken :] Gebruik ik niet, ik heb een paar mappen hoor Reageren
recromancer Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Als ik mijn server blijkbaar voor iedereen open zet moet ik blijkbaar iets met mijn router doen, maar wat? zoek ff bij SA:MP port forwarden of wat daarmee te maken hebt. je hebt alleen paar motors en vrachtwagens in je server, dus ik hoop dat je niet mijn sas.pwn gaat gebruiken :] Gebruik ik niet, ik heb een paar mappen hoor TIP: maak eerst helemaal je server af met alles erop en eraan, klaar? zet dan op internet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.