Jump to content

Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik heb GTA sa orignel en ik heb laats GTA SA Multiplayer gedownload van hun site mijn broer(tje) speelt het ook en mijn vraag was of je 2x met de zelfde IP kan inloggen ?

Want mijn broer kan de servers niet zien

Mvg.

Djinada

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo iedereen,

Ik heb GTA sa orignel en ik heb laats GTA SA Multiplayer gedownload van hun site mijn broer(tje) speelt het ook en mijn vraag was of je 2x met de zelfde IP kan inloggen ?

Want mijn broer kan de servers niet zien

Mvg.

Djinada

Ik weet niet veel van SA multiplayer, maar ik dacht dat dat niet kon...

Corrct me if I'm wrong...

MegaPilot.

Btw: Welkom op het forum! :cya:

Hopelijk beleef je hier een leuke tijd :)

Overigens staat dit verkeerd,

het moet hier staan :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Je kunt wel gewoon met meerdere mensen vanaf 1 IP-adres spelen, wel meer als 2 ook.

Maar hoe het kan dat je broer de servers niet kan zien weet ik niet :duh:

Geplaatst:

Laat ik het simpel uitleggen: Twee computers kunnen NOOIT hetzelfde IP hebben, anders krijg je een IP conflict.

Bijvoorbeeld: Als eén computer het ip 192.168.1.101 heeft, zal de andere waarschijnlijk het ip 192.168.1.102 hebben.

Tip: Check firewall en herstart de router.

Geplaatst:
Laat ik het simpel uitleggen: Twee computers kunnen NOOIT hetzelfde IP hebben, anders krijg je een IP conflict.

Bijvoorbeeld: Als eén computer het ip 192.168.1.101 heeft, zal de andere waarschijnlijk het ip 192.168.1.102 hebben.

Buiten je router/firewall etc om kun je wel 1 ip-adres hebben en dat is waar de vraag over gaat, tevens is het antwoord daarop gewoon ja.
Geplaatst:

Twee computer kunnen wel hetzelfde ip hebben, wij hebben hier 7 computer met het zelfde ip,

Jij hebt het hier over een netwerk ip, waar je dus niks aan hebt als je samp wilt spelen.

>>> Door Azer: Spuit 11 <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...