stano666 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 waar kan ik de speeder saven (kadootje van de kolonel, moet Diaz nog vermoorden)? bvd stano666 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2008 waar kan ik de speeder saven (kadootje van de kolonel, moet Diaz nog vermoorden)? bvd stano666 Boten kun je niet saven, je kunt hem wel weer vinden, namelijk hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Hij ligt er lang niet altijd, vaker niet dan wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2008 Hij ligt er lang niet altijd, vaker niet dan wel. Wat ligt er lang niet altijd? Een boot kun je nergens opslaan, en de enige boot die tijdelijk wordt 'opgeslagen' (dit wordt weer ongedaan gemaakt na de missie Supply & Demand) is de Squalo die je in de voorgaande missie steelt. Ik heb overigens het idee dat jij deze boot bedoelt. Verder hebben andere boten rondom Vice City een definitieve (kan fout zitten, groot gedeelte in ieder geval wel) vindplaats die niet verandert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 Ik dacht dat duidelijk was dat het ging over de boot die in de jachthaven ligt na de laatste missie met de kolonel. Bij mij ligt ie er dus lang niet altijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 effe een vragie over de bootjaard= hoe kun je met die boten varen zonder die irritante missie te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 door de missie te failen en meestal werkt het ook door de boot een kleinstukje te verplaatsen (werkt wel met helimissie) maar dat moet je f proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 en meestal werkt het ook door de boot een kleinstukje te verplaatsen Klopt; de missie wordt pas gestart als je én in één van de twee boten bent, én binnen een bepaald gebied bent. Verplaats de boot buiten dit gebied en je kunt er in zonder de missie te starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.