Jump to content

modding probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik heb een probleem met myn gta sa

ik had eerst het probleem dat alle mods die ik installeerde met gta SAMI dus niet werkten.

ben toen maar overgegaan naar img tool omdat ik toch wist hoe dat werkten van gta vice city.

MAAR nu heb ik het probleem dat als ik ene auto gemod heb ofzo dat ik hem nergens in gta vind,

heb nu bvb de mustang gt shelby 500 lord tuning vn jvt geinstalled,maar ik vind hem nergens (originele is het de zr350 uit sa die je vry veel ziet)

nu heb ik ook een mod waar ik men headligts mee veranderde en die werkt weer wel

(de mod vn jvt werkt normaal gezien perfect want heb hem vroeger ook gehad op gta sa)

alvast bedank

MVG Skategear

Geplaatst: (bewerkt)
hallo

ik heb een probleem met myn gta sa

ik had eerst het probleem dat alle mods die ik installeerde met gta SAMI dus niet werkten.

ben toen maar overgegaan naar img tool omdat ik toch wist hoe dat werkten van gta vice city.

MAAR nu heb ik het probleem dat als ik ene auto gemod heb ofzo dat ik hem nergens in gta vind,

heb nu bvb de mustang gt shelby 500 lord tuning vn jvt geinstalled,maar ik vind hem nergens (originele is het de zr350 uit sa die je vry veel ziet)

nu heb ik ook een mod waar ik men headligts mee veranderde en die werkt weer wel

(de mod vn jvt werkt normaal gezien perfect want heb hem vroeger ook gehad op gta sa)

alvast bedank

MVG Skategear

Verander je auto (je Mustang) door een auto met veel Spawnplaatsen, als je naar een bepaalde auto zoekt, kom je hem meestal niet tegen. ;)

Ga naar 1 van die Spawnplaatsen, en kijk eens aan, je Mustang. ^_^

Veel gemakkelijker, en je hebt zekerheid of je modificatie het doet. :)

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

heb nu 3 auto's in het spell verandert de elegy,zr350,bullet door mods en alle 3 de auto's zyn nergens te vinden ook als ik bvb de auto spawner doe en de elegy span loopt me spell vast heb het met elke mod

btw heb de versie 1 vn gta dus dara kan het al zeker en vast niet aan liggen

Of wat je ook kan doen is de Carspawner gebruiken! Download de Carspawner hier.

Om de Car spawner in werking te zetten, start je eerst GTA:SA op en ga je op een bepaald plekje staan.

Ingame druk je op de toetsen: ''Alt+TAB'' dan kom je op het bureaublad terecht. Start de Carspawner en typhet ID nummer van de ZR-350 (ID Nummer: 477). Ga weer terug Ingame en Voilá, Je Mustang! ^_^

Edit: Ik ben echt traag! :schater:

Bewerkt: door Issie3222
Geplaatst:

Om de Car spawner in werking te zetten, start je eerst GTA:SA op en ga je op een bepaald plekje staan.

Ingame druk je op de toetsen: ''Alt+TAB'' dan kom je op het bureaublad terecht. Start de Carspawner en typhet ID nummer van de ZR-350 (ID Nummer: 477). Ga weer terug Ingame en Voilá, Je Mustang! ^_^

Kijk eens wat hij net heeft gepost :7

Je kan het natuurlijk ook te laat gezien hebben :puh:

Ingame druk je op de toetsen: ''Alt+TAB'' dan kom je op het bureaublad terecht. Start de Carspawner en typhet ID nummer van de ZR-350 (ID Nummer: 477). Ga weer terug Ingame en Voilá, Je Mustang!

Kijk eens naar de post boven je ;)

Hij heeft dus dat al gedaan...

Ik stel voor: verwijder de mods,

en installeer ze nog eens...

Misschien helpt dat.

Ik ben geen kenner van SA op de PC...

Succes.

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Zou je misschien even een download link van de auto´s willen geven, dan kijk ik er even naar :Y

Grz, Beagle

ze komen vn de site www.thegtaplace.com

maar wete zelf niet meer exact waar ze staan maar ben er zeer zeker van dat ze 100% goed werken

Geplaatst:
Gebruik een carspawner, BC7Mod of N00bmode. De 2 laatste staan in de pagina'Downloads' :Y

heb de carspawner gebruikt van het moment dat ik de hotkey of dergelyke intypte blyft het spell hangen.

heb nu gta sa verwydert opnieuw geinstalled,maar nu probeerde ik de sami trug en gebruikte een mod voor de bf injection.

starte het spell reed richting het strand omdat je ze dara het meeste tegen komt en wat zie ik een bf injection dus geen mod =/

Geplaatst:

Uhm, heb je versie 1.0 of 1.01 of iets in die buurt. Kijk in GTA San Andreas > Readme, daar zit een kladblok bestandje in en dan staat er bijna boven aan welke versie je hebt. Als er v2.0 staat of iets met v2.0 dan kun je niet modden op je GTA. Dan blijft ook meestal je GTA vasthangen met het laden van het spel. In de Downloaddatabase zit een downgraden om hem naar v1.0 te downgraden. Dan kan je modden.

>Klik< - IMGtool.

>Klik< - Een handleiding over de IMGtool.

De imgtool is veel beter om heel veel voertuigen en andere dingen te instraleren etc.

Hopelijk heb je hier wat aan :Y

Geplaatst:

heb de versie 1 want als ik wil donwgraden zegt die dat het al versie 1 is en dat ik daarom niet kan downgraden.

ga nu proberen nog maals met img tool in de hoping dat het deze keer wel werkt.

Geplaatst:

heb net geprobeert met imgtool.

het werkt dus niet als ik nu een spel laad dan laad ie het balkje vervolgens sluit hy af en zegt dat er een fout is opgetreden in gta_sa.exe

start ik ene nieuw game kryg ik gwn na het laad balkje een black screen waarna er niets gebeurt en ik dus me pc moet reseten of alt+tab en gta beeïndigen met taakbeheer

ik geef het op :N:ch:

Geplaatst:

Je hebt hem waarschijnlijk fout geinstalleert. De auto die hij overschrijft moet je eerst de bestanden van die auto verwijderen en dan moet je de nieuwe toevoegen, daarna moet je rebuild archive doen, dat is waarschijnlijk waar het bij jouw fout is gegaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...