Jump to content

modding probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb die Shelby GT500 geprobeerd, en er is niks mee. Je moet gewoon het archief uitpakken, IMGtool openen, GTA3.img selecteren, zoeken naar "Elegy", Dff replacen met de Shelby, Nogmaals zoeken, de TXD replacen met Shelby. Klaar, rebuilden van het archief is NIET nodig, alleen als je bestanden hebt verwijderd. Spawnen maar. En als je met Noobmode Elegy spawnt, krijg ik een Codrona, dus ik zou het met een andere carspawner doen. Misschien hebben andere dit probleem niet, Ineverknow.

Grz, Beagle

Geplaatst:
Je hebt hem waarschijnlijk fout geinstalleert. De auto die hij overschrijft moet je eerst de bestanden van die auto verwijderen en dan moet je de nieuwe toevoegen, daarna moet je rebuild archive doen, dat is waarschijnlijk waar het bij jouw fout is gegaan.

dat is exact wat ik heb gedaan,gebruik gta img nu al effe weet dus perfect hoe het werkt (heb vice city alle auto's in verandert met imlgtool en een half jaartje geleden zowat de helft van de auto's van gt sa dus ik veronderstell wel dat ik met imgtool overweg kan)

m zelfs me sami installer wekt niet p myn gta sa dus ik veronderstell dat het gwn aan de game ligt(ook al kan ik de neon mod enz wel gebruiken mrja)

Geplaatst:

Hmm... Schrijf eens een tutorial over hoe jij het installeert. Helemaal precies, elk detail. Dan kijken we of we fouten zien. Het kan namelijk ook aan iets anders liggen dan IMGtool. Dus.... Ik zou maar tijd maken :D :D

Grz, Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...