Jump to content

De Ganton Gym Glitch

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

ik heb net de ganton gym glitch uitgeprobeert, maar bij mij werkt het niet. Ik heb het spel op de computer en heb alles gedaan zoals het hoort: eerst alle 4 de mannetjes doodschieten > jetpack tevoorschijn halen > in de hoek gaan staan > wegvliegen. Helaas kom ik geen enkele hemel tegen. Ik zie alleen CJ, afgewisseld met een zwarte of grijze achtergrond.

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Beste leden,

ik heb net de ganton gym glitch uitgeprobeert, maar bij mij werkt het niet. Ik heb het spel op de computer en heb alles gedaan zoals het hoort: eerst alle 4 de mannetjes doodschieten > jetpack tevoorschijn halen > in de hoek gaan staan > wegvliegen. Helaas kom ik geen enkele hemel tegen. Ik zie alleen CJ, afgewisseld met een zwarte of grijze achtergrond.

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt.

Het gaat niet vol automatisch, bovendien met veel geluk. Denk ook geen hemelen in met wolkjes en mist. Klik.

Geplaatst:

Wat mij voorkwam, is dat je in caligula's ook kan vliegen met jetpack? Ik denk trouwens dat hij niet in een goede hemel zit?

Geplaatst: (bewerkt)
Wat mij voorkwam, is dat je in caligula's ook kan vliegen met jetpack? Ik denk trouwens dat hij niet in een goede hemel zit?

Hemel E/Liberty City Hemel!

Hemel C; rechts boven; Caligula's office. :)

Hemel E/Liberty City Hemel. Sorry voor dit foutje! :)

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

dat komt omdat alles niet van dezelfde hoogte ligt . Dus daarom kan je het niet vinden . Ook ligt niet alles 'precies' in het vakje zeg maar .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...