Jump to content

rots


jah dag hoor

Recommended Posts

Vlakbij het verlaten vliegveldje in las venturas staat een berg die sprekend lijkt op een piemel <_< Jah echt waar.En als je kijkt zie je dat aan de bovenkant de berg is afgekapt zodat het op een eikel lijkt. En als je op de kaart kijkt van de locatie dan zie je een groene vlek ook in de vorm van een piemel.kan geen toeval zijn lijkt me. Ga eens kijken zou ik zeggen. Ik hoop dat het iets is want zelf heb ik een hekel aan onzin topics !

Omdat ik niet weet hoe je hier plaatjes bij toevoegd zal ik de plaats van locatie beschrijven. Je begint bij het verlaten vliegveldje.Er loopt een weg erboven en 1 eronder de onderste weg volg je naar links totdat je bij een splitsing komt je kan dan naar een gebouw en 1 weg gaat ergens anders heen.Tussen die splitsing ligt die groene vlek in de vorm van een piemel en daar is die berg ook te vinden.

greetzz.......

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jah dag hoor

    9

  • W3sl3y

    4

  • The GTA-Lover

    2

  • jack456

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

je moet die weg onder je vliegveldje volgen naar links dan kom je bij een splitsing tussen die splitsing zie je een hele kleine groene vlek daar staat ook die rots

hoe kun je een kaartje toevoegen ik heb hert geprobeerd met die img knop maar dan moet je een url (?) invullen ofzoiets.Ik heb al wel een kaartje gemaakt met paint

greetzz

Link to comment
Delen op andere websites

Eh Jah Dag Hoor en Gta Lover hebben jullie wel is van het edit knopje gehoord.

Die graag de volgende keer gebruiken als je meer wilt vertellen en dat er niemand anders nog gepost heeft.

Bewerkt: door zerocooll
Link to comment
Delen op andere websites

je hebt wel heeeeeeel veel fantasie zeg.

Zo kan ik in alles wel een pimel maken

Oohja? ook van Bassie en Adriaan in een roeiboot? :huh:

Ik vind 'heus wel lijke... is waarschijnlijk ook zo bedoeld..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...