De Gta Master Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 ok voor de andere posters.. PIEMEL pik penis ...-.- Ok als je het er op vind lijken ok vind je het er niet op lijken ook best. Ik denk dat we het nu wel snappen :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 als je op die kaart kijkt, lijkt het ook op een piemel, maar als je daar staat ook... dus het heeft eigenlijk 2 penissen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 degene die vinden dat die rots niet op een lul lijkt die zijn wel scheel. ik zag het meteen. cker nog nooit een lul geZien <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bio125 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Ja precies. Kan je gewoon onder de douce zien hoor gewoon aan blote dames denken en dan zie je de overeenkomst vanzelf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Ja precies.Kan je gewoon onder de douce zien hoor gewoon aan blote dames denken en dan zie je de overeenkomst vanzelf als jij overeenkomsten ziet tussen die rots en jouw eh... Dan zou ik toch es naar de dokter gaan! :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Sorry hoor, dat ik iets post in dit topic, maar ik wou ff een plaatje plaatsen (PC) om te laten zien van waar af je moet kijken: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 nou ik weet het niet hoor... die van ICK lijkt er weer wat meer op maar of Rockstar het expres hebt gedaan. ikke niet weten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) nou ik weet het niet hoor... die van ICK lijkt er weer wat meer op maar of Rockstar het expres hebt gedaan. ikke niet weten EDIT: ey hoe kan dit ik drukte volgens mij maar 1x op 'ok' sorry voor de dubbelpost Bewerkt: 22 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Ik vind hem er wel op lijken op de foto van ICK. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Vlakbij het verlaten vliegveldje in las venturas staat een berg die sprekend lijkt op een piemel <_< Jah echt waar.En als je kijkt zie je dat aan de bovenkant de berg is afgekapt zodat het op een eikel lijkt. En als je op de kaart kijkt van de locatie dan zie je een groene vlek ook in de vorm van een piemel.kan geen toeval zijn lijkt me. Ga eens kijken zou ik zeggen. Ik hoop dat het iets is want zelf heb ik een hekel aan onzin topics !Omdat ik niet weet hoe je hier plaatjes bij toevoegd zal ik de plaats van locatie beschrijven. Je begint bij het verlaten vliegveldje.Er loopt een weg erboven en 1 eronder de onderste weg volg je naar links totdat je bij een splitsing komt je kan dan naar een gebouw en 1 weg gaat ergens anders heen.Tussen die splitsing ligt die groene vlek in de vorm van een piemel en daar is die berg ook te vinden. greetzz....... die rockstar games north hebben blijkbaar iets met (sorry als ik dit niet mag zeggen) seksualiteit zeg! op de map die vrouw die aan de piemel aan het likken is en nu dit weer!!!! :rolleyes: gek wordt je er van!! :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Niet voor niets dat het 18+ is he :rolleyes: Maar ICK dat lijkt helemaal niet op een P hoor. Als je de andere Is het niet. Een P is niet Puntig. Er zijn veel reden maar toch... EDIT: ICK heb je gelijk in. :lol: Bewerkt: 22 juli 2005 door Synchro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Niet voor niets dat het 18+ is he :rolleyes: Maar ICK dat lijkt helemaal niet op een P hoor. Als je de andere Is het niet. Een P is niet Puntig. Er zijn veel reden maar toch... Hij lijkt erop maar het is niet precies! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent M Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Sorry hoor, dat ik iets post in dit topic, maar ik wou ff een plaatje plaatsen (PC) om te laten zien van waar af je moet kijken: ik vind m er egt op lijken met die ballen er bij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Hoe ziet ie er uit als je hem fotografeert dat de ballen er naast zitten>? (offtopic)--Vincent M speel jij tibia? en zo ja welke wereld maybe weet ik wie je bent in rl :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) (offtopic)--Vincent M speel jij tibia? en zo ja welke wereld maybe weet ik wie je bent in rl :lol: @De GTA Master Als je dit wil weten PB hem dan gewoon... Ontopic: Eerst zag ik die ballen helemaal niet, nu wel en nu denk ik steeds meer dat het expres is gedaan. Bewerkt: 23 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts