Jump to content

rots


jah dag hoor

Recommended Posts

ok voor de andere posters.. PIEMEL pik penis ...-.-

Ok als je het er op vind lijken ok vind je het er niet op lijken ook best.

Ik denk dat we het nu wel snappen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jah dag hoor

    9

  • W3sl3y

    4

  • The GTA-Lover

    2

  • jack456

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja precies.

Kan je gewoon onder de douce zien hoor gewoon aan blote dames denken en dan zie je de overeenkomst vanzelf :puh:

als jij overeenkomsten ziet tussen die rots en jouw eh... Dan zou ik toch es naar de dokter gaan! :blink: :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

nou ik weet het niet hoor...

die van ICK lijkt er weer wat meer op maar of Rockstar het expres hebt gedaan. ikke niet weten :puh:

EDIT: ey hoe kan dit ik drukte volgens mij maar 1x op 'ok' sorry voor de dubbelpost

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Vlakbij het verlaten vliegveldje in las venturas staat een berg die sprekend lijkt op een piemel <_< Jah echt waar.En als je kijkt zie je dat aan de bovenkant de berg is afgekapt zodat het op een eikel lijkt. En als je op de kaart kijkt van de locatie dan zie je een groene vlek ook in de vorm van een piemel.kan geen toeval zijn lijkt me. Ga eens kijken zou ik zeggen. Ik hoop dat het iets is want zelf heb ik een hekel aan onzin topics !

Omdat ik niet weet hoe je hier plaatjes bij toevoegd zal ik de plaats van locatie beschrijven. Je begint bij het verlaten vliegveldje.Er loopt een weg erboven en 1 eronder de onderste weg volg je naar links totdat je bij een splitsing komt je kan dan naar een gebouw en 1 weg gaat ergens anders heen.Tussen die splitsing ligt die groene vlek in de vorm van een piemel en daar is die berg ook te vinden.

greetzz.......

die rockstar games north hebben blijkbaar iets met (sorry als ik dit niet mag zeggen) seksualiteit zeg!

op de map die vrouw die aan de piemel aan het likken is en nu dit weer!!!! :rolleyes: gek wordt je er van!! :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet voor niets dat het 18+ is he :rolleyes:

Maar ICK dat lijkt helemaal niet op een P hoor.

Als je de andere Is het niet.

Een P is niet Puntig.

Er zijn veel reden maar toch...

EDIT: ICK heb je gelijk in. :lol:

Bewerkt: door Synchro
Link to comment
Delen op andere websites

Niet voor niets dat het 18+ is he :rolleyes:

Maar ICK dat lijkt helemaal niet op een P hoor.

Als je de andere Is het niet.

Een P is niet Puntig.

Er zijn veel reden maar toch...

Hij lijkt erop maar het is niet precies!

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, dat ik iets post in dit topic, maar ik wou ff een plaatje plaatsen (PC) om te laten zien van waar af je moet kijken:

gtasa20050722161314092jm.jpg

ik vind m er egt op lijken met die ballen er bij

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ziet ie er uit als je hem fotografeert dat de ballen er naast zitten>?

(offtopic)--Vincent M speel jij tibia? en zo ja welke wereld maybe weet ik wie je bent in rl :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

(offtopic)--Vincent M speel jij tibia? en zo ja welke wereld maybe weet ik wie je bent in rl  :lol:

@De GTA Master

Als je dit wil weten PB hem dan gewoon...

Ontopic: Eerst zag ik die ballen helemaal niet, nu wel en nu denk ik steeds meer dat het expres is gedaan.

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...