jah dag hoor Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Eindelijk mensen die het ook beginnen te zien En vergeet die groene vlek niet op de kaart waar die berg ligt die lijkt ook op een piemel Bewerkt: 23 juli 2005 door jah dag hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Er zitten zelfs 2 rotsen op de plek waar de ballen zitten, als mensen het nog niet zien kijken ze naar iets anders zeker. :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 als jij overeenkomsten ziet tussen die rots en jouw eh... Dan zou ik toch es naar de dokter gaan! :blink: Mooi gezegt :lol: ontopic: ik vind het ook niet echt op mijn zaakje lijken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jah dag hoor Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 als jij overeenkomsten ziet tussen die rots en jouw eh... Dan zou ik toch es naar de dokter gaan! :blink: Mooi gezegt :lol: ontopic: ik vind het ook niet echt op mijn zaakje lijken. Nee duh(ook niet te letterlijk nemen he) :lol: Maar ik denk dat ze die rots wel expres zo hebben gemaakt zodat het lijkt op een piemel lijkt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broken Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 jah maar als xze hem ook in pimpel paars maken valt het wel erg op he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 op de kaart lijkt het wel sprekend op een piemel maar de rots zelf nie. ik denk dat da wel de bedoeling was ma me geen betekenissen gwn een extraatje is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 op de kaart lijkt het wel sprekend op een piemel maar de rots zelf nie. ik denk dat da wel de bedoeling was ma me geen betekenissen gwn een extraatje is een mooi extraatje moet ik zeggen :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts