DannyVCS Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Bij Donald Love heb je in de buurt Parkeermetertjes...rij ze onder en er komt veel geld op de straat liggen , erg handig!! Bij die steeg in de missie ''Made Man'' ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Dit was allang bekendt, maar toch bedankt dat je het me even herinnerd! Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Dat is in VC ook al zo Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Wist ik niet! Blijkbaar bekend als ik dit hierboven allemaal lees. MegaPilot heeft z'n 600ste post gezet op dit forum! Ik trakteer op kerosine! MegaPilot. Reageren
DannyVCS Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 oh , shit..srry jongens..ik kon er namelijk geen vinden ..DOM!! maarja , het is tevens ook in VCS! Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 als je het te snel achter elkaar doet dan komt er wel minder uit Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Zou iemand een SnapMap kunnen maken met de plaatsen waar die staan? Ik weet niet meer zo goed waar Donald Love is, vertel me niet waar hij is, geef me liever een SnapMap! MegaPilot. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Noord kant van deze straat. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Noord kant van deze straat. Ik zie nu pas je post... Bedankt! Mvg; MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.