MegaPilot Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Heej, als ik een link wil invoeren () dan krijg ik altijd een bericht dat scriptvensters worden geblokkeerd... Ik kan enkel tijdelijk toestaan doen/aanklikken... Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het altijd toestaat? Ik gebruik Internet Explorer. M'n besturingssysteem is Windows XP Professional. Alvast bedankt ! Mvg; MegaPilot. Bewerkt: 21 september 2008 door MegaPilot Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Je kunt dit bij Ie niet Altijd doen. maar bij FF heb je er dus geen last van. Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Als je het accepteerd, kan je het script venster voor de link daarna wel openen maar dat is alleen voor dat moment, als je de post geplaatst heb, moet je het weer accepteren. Ik kan begrijpen dat het heel erg irritant is, toen ik IE 7 nog gebruikte, vond ik dat ook erg irritant. Gelukkig is er een oplossing. Ga naar Extra -> Internetopties en ga dan naar het tabblad beveiliging. Klik op aangepast niveau en ga opzoek naar het kopje 'Uitvoeren van scripts'. Selecteer dan onder 'Actief uitvoeren van scripts' het bolletje van 'Inschakelen'. Dan zou IE als het goed is niet meer moeten vragen of je het scriptvenster wil openen. Dit heeft als het goed is geen effect op de beveiligings instellingen en kan je dus nog steeds veilig surfen over het web Bewerkt: 21 september 2008 door Galiorix Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Als je het accepteerd, kan je het script venster voor de link daarna wel openen maar dat is alleen voor dat moment, als je de post geplaatst heb, moet je het weer accepteren. Ik kan begrijpen dat het heel erg irritant is, toen ik IE 7 nog gebruikte, vond ik dat ook erg irritant. Gelukkig is er een oplossing. Ga naar Extra -> Internetopties en ga dan naar het tabblad beveiliging. Klik op aangepast niveau en ga opzoek naar het kopje 'Uitvoeren van scripts'. Selecteer dan onder 'Actief uitvoeren van scripts' het bolletje van 'Inschakelen'. Dan zou IE als het goed is niet meer moeten vragen of je het scriptvenster wil openen. Dit heeft als het goed is geen effect op de beveiligings instellingen en kan je dus nog steeds veilig surfen over het web Het heeft niets van nut, het stond al aangevinkt... En toch blijft hij het vragen van die scriptvensters tijdelijk toestaan... Alvast bedankt! Mvg; MegaPilot. EDIT: Heb gevonden wat het was: ik moest op een balkje normaal aanklikken, het stond op normaal-hoog, dat balkje staat onderaan daar bij aangepast niveau! Iedereen bedankt!!!! Bewerkt: 21 september 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.