Jump to content

Politie kantoor


mille999

Recommended Posts

Ik ben redelijk nieuw op dit forum(kzit hier wel al een tijdje, maar dit is wrs mijn eerste post) dus ik weet niet echt waar ik dit moet posten, mr in algonquin(2de eiland) heb je helemaal rechts ergens een gebouw dat volgens mij vd politie is en als je erin gaat krijg je 4 sterren :s weet iemand wat dit is? in het boekje staat bij die plaats: civilitation en nog iets met een c, C C dus..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben redelijk nieuw op dit forum(kzit hier wel al een tijdje, maar dit is wrs mijn eerste post) dus ik weet niet echt waar ik dit moet posten, mr in algonquin(2de eiland) heb je helemaal rechts ergens een gebouw dat volgens mij vd politie is en als je erin gaat krijg je 4 sterren :s weet iemand wat dit is? in het boekje staat bij die plaats: civilitation en nog iets met een c, C C dus..

Dat is in het echt de VN gebouw waar de landen zeg maar bijeen komen voor wat . Maar das dan natuurlijk ook streng bewaakt he'? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...