mille999 Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik ben redelijk nieuw op dit forum(kzit hier wel al een tijdje, maar dit is wrs mijn eerste post) dus ik weet niet echt waar ik dit moet posten, mr in algonquin(2de eiland) heb je helemaal rechts ergens een gebouw dat volgens mij vd politie is en als je erin gaat krijg je 4 sterren :s weet iemand wat dit is? in het boekje staat bij die plaats: civilitation en nog iets met een c, C C dus.. Reageren
Mr.sjakes Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik ben redelijk nieuw op dit forum(kzit hier wel al een tijdje, maar dit is wrs mijn eerste post) dus ik weet niet echt waar ik dit moet posten, mr in algonquin(2de eiland) heb je helemaal rechts ergens een gebouw dat volgens mij vd politie is en als je erin gaat krijg je 4 sterren :s weet iemand wat dit is? in het boekje staat bij die plaats: civilitation en nog iets met een c, C C dus.. Dat is in het echt de VN gebouw waar de landen zeg maar bijeen komen voor wat . Maar das dan natuurlijk ook streng bewaakt he'? Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 het gebouw heet trouwens Civilazation Comittee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.