exa Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Offtopic: Ja je weet wel, zoals die Looping, zie je die "grond van de weg" textuur erop.. Ik heb de tutorial gevolgd, maar t werkt niet --------------- Hoort die Looping bij de race baan? Of gewoon los? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Offtopic:Ja je weet wel, zoals die Looping, zie je die "grond van de weg" textuur erop.. Ik heb de tutorial gevolgd, maar t werkt niet --------------- Hoort die Looping bij de race baan? Of gewoon los? Ja, maar heb je je texture al geïmporteerd, of... ff wat preciezer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 srry kaaspizza, 'k dacht dat aad het hele blok had. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Hier ben ik mee bezig: Ik vind alle textures nog niet helemaal mooi, maarja ik kan geen betere vinden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Hier nog een screen van mijn werk vandaag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 @Wiepie, je gaat erg vooruit de laatste tijd, je models worden echt al mooi . Goedzo! @Bradley, je model ziet er fantastisch uit, ik kan niet wachten om erop rond te rijden . EDIT: EINDELIJK heb ik weer iets gemaakt, en ingame , ik ben er blij mee. Dit is mijn eerst looping ooit in 3ds max gemaakt : (Dit is niet de definitieve plaatst van de looping) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Thx Wauzie, jou looping ziet er ook hardstikke vet uit , aleen 1 tip, gebruik voor de buitenkant van de looping ook de concrete texture Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Allemaal het ziet er echt geweldig uit!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 aleen 1 tip, gebruik voor de buitenkant van de looping ook de concrete texture Hmmz, ik zal eens proberen. Bedankt voor de tip . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Mooi werk allemaal. @ Wauzi die looping is cker voor de herbouw van Stunt eiland aangezien daar nog wat problemen waren met converten.? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Ziet er mooi uit Wauzie . Ik onderga nog steeds problemen, nu doet mijn kavel het bij mij ook niet meer . Ik ga vanmiddag van al me bestandjes nieuwe cols aanmaken, hopen dat hij het dan doet . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 @Wiepie Mooi gemaakt man @Bradley komt die ook in de eerste release? @Wauzie Ziet er vet uit man ... :/ maar waarom kan jij wel dingen ingame krijgen en ik niet Niet eerlijk Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Kleine update @Gizmo, bij mij ging het helemaal niet makkelijk, ik heb uren liggen proberen en experimenteren. Ik had immers bijna niemand die mij kon helpen, ik moest bijna alles zelf uitzoeken. Ervaring, dat is wat je nodig hebt. Als je blijft proberen lukt het, zo gaat het bij mij ook. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 @Wauzie, Keep up the good work. Dit ziet er veel beter uit vindt ik , hij heeft ook een mooie vorm. Echt GTI kwaliteit ! fantastische @Gizmo Kavel 64 is een erg belangrijk kavel omdat het direct naast je savehuis staat, zonder dat kavel is het gewoon een beetje te leeg daar. Als ik hem niet helemaal af krijg komt zeker de helft erin. Gisteren heb ik de gaten van mijn object gedicht. Vandaag ben ik om half 3 uit school dan hoop ik nog heel veel te doen aan dat kavel ---Offtopic--- Ik ga weer verder met mijn werk ik zit nu op school Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik heb eventjes een halfpipeje gemaakt (in nog geen 20 minuten ): Plaatst wordt nog aangepast, btw de stunt rijdt perfect :'D. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts